نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 دي 1402 - 12:47
منتشر شد

نوای جنوب:حادثه کور تروریستی و به خاک و خون کشاندن جمعی از هموطنان عزیزمان که به عشق سردار دلها به کرمان آمده بودند، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.








نوای جنوب:حادثه کور تروریستی و به خاک و خون کشاندن جمعی از هموطنان عزیزمان که به عشق سردار دلها به کرمان آمده بودند، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. دشمنان شرور و عمال جیره خوار آنها با ارتکاب این حادثه تلخ و جنایتکارانه به خیال خام خود می خواهند نام و نقش ماندگار سردار سلیمانی در بیداری ملت ها و تقویت جبهه مقاومت را از بین ببرند غافل از اینکه مکتب حاج قاسم آزادگان زیادی را در سراسر دنیا مجذوب خود کرده است.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت بی رحمانه و عرض تسلیت به خانواده های داغدار و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، برای همه مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی شفای کامل دارم.

بدون تردید حافظان امنیت این مرز و بوم در مکان و زمان مناسب به عاملان این جنایت بزدلانه جوابی درخور و پشیمان کننده خواهند داد و به فرموده رهبر معظم انقلاب دستهای آلوده به خون بیگناهان و مغزهای مفسد و شرارت‌زا از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

سیدمحمدرضا میری لواسانی 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار