نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 آذر 1402 - 23:15

نوای جنوب:فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان این که فاطمه زهرا(س) کوثر است و انقلاب اسلامی توسط فرزند برومند آن بزرگوار به عنوان هدیه ای به بشریت در جهان معاصر تقدیم شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش هاست و این انقلاب با سیر نهضت ها تفاوت بنیادین دارد.                 





نوای جنوب:فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان این که فاطمه زهرا(س) کوثر است و انقلاب اسلامی توسط فرزند برومند آن بزرگوار به عنوان هدیه ای به بشریت در جهان معاصر تقدیم شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش هاست و این انقلاب با سیر نهضت ها تفاوت بنیادین دارد.                 سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در مراسم محفل فاطمی بسیجیان که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در سالن همایش های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد، با بیان این که انقلاب اسلامی به دنبال یک بعثت درونی در انسان ها و بیرونی در جامعه است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تبیین کننده جهاد درونی، جهاد اکبر و جهاد افضل بوده و جهاد اکبر در این مسیر، راه سعادت و ثواب انسان ها تبیین شده است.


وی بسیج را شجره طیبه ای دانست که مبنای آن بر توحید و ولایت استوار است به طوری که امروز میوه های شیرین و ثمره های حیات بخش آن به وجود آمده است.

ایزدی راه بسیج را راه امام علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد و افزود: این راه مرحله به مرحله پیروزی های بزرگی را به همراه دارد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، انقلاب اسلامی ایران را حاصل یک حرکت صادقانه دانست و گفت: امام خمینی(ره) از لحاظ سخت افزاری یک‌ خودکار و یک کاست در اختیار داشتند اما  آن معنویت و قدرت نرم باعث شد انقلاب بزرگی با حضور توفنده مردم خداجوی شیعه و سنی به ثمر برسد.

ایزدی با بیان این که در انقلاب اسلامی شیعه و سنی به امام (ره) لبیک گفته و به صحنه آمدند، افزود: با اتحاد صورت گرفته و با دستان خالی مردم توانستند قدرتی که از آن به عنوان ژاندارم منطقه نام برده می شد و مورد حمایت آمریکا بود را ساقط کنند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا در منطقه روی داده است، ابراز داشت: حرکتی که در منطقه روی داد مقدمه انفجارهای عظیم است.

ایزدی با بیان این که پیش از حرکت طوفان الاقصی دولت های عربی سه بار از رژیم صهیونیستی شکست خورده بودند گفت: هم اکنون اتفاقات جدیدی در منطقه روی داده و اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند ما وارد یک پیچ تاریخی و هندسه جدید قدرت شدیم، باید دید هندسه ای که مقام معظم رهبری می فرمایند چه مختصاتی دارد، زیرا پس از ۴۴ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است به تدریج ارزش های بسیجی بیشتر نمایان می شود.

وی به فرمایشات اما خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این که امام بزرگوار فرمودند رزمندگان من در گهواره ها هستند، کار فرهنگی صورت گرفته و این شجره طیبه که ارتش ده ها میلیونی است فقط به ایران خلاصه نمی‌شود بلکه توسعه پیدا کرد.

ایزدی با بیان این که امروز نماد زیبای اتحاد را باید در اتفاقات غزه مشاهده کرد، ابراز داشت: در غزه اهل سنت در حال جنگ هستند اما مشاهده می شود که حزب الله لبنان، نیروهای عراقی، مجاهدین یمن همه برای موفقیت آنان تلاش می کنند و جمهوری اسلامی ایران نیز پشتوانه اصلی آنان است و می توان گفت همه آن ها پیروان مکتب ناب فاطمه زهرا(س) و مولای متقیان امام علی(ع) هستند.

وی ادامه داد: این نگاه انقلاب اسلامی و فریاد وحدت امام(ره) است.

 فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)خمیر مایه اساسی بسیج را ایمان دانست و گفت: چگونه در منطقه فلسطین که گفته می شد رژیم صهیونیستی در آن قدرتمندترین نیروی منطقه را دارد به تعبیر مقام معظم رهبری به خواری و ذلیلی افتاده است؟

وی در بخشی از سخنان خود سردار شهید سلیمانی را پرورش یافته انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شهید بزرگوار به حکمت رسیده بود و در فرهنگ بسیجی و مسیری که بسیج حرکت می کند، آن چیزی که اهل تسنن و تشیع به آن اعتقاد دارند این است که چنین انسان هایی در مسیر بالندگی و بعثت درونی و بیرونی قرار گرفته و به حکمت می رسند.

 این مقام ارشد نظامی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش صنعت نفت در دوره های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: صنعت نفت در دوران پیروزی انقلاب، در زمان جنگ و حملات صورت گرفته به جزیره خارک و پس از آن مشعل اقتصاد کشور را روشن نگه داشتند.

وی ادامه داد: مبنای حرکت های جهادی در جبهه اقتصادی اگر بر اساس تفکر الهی باشد،  در این راه صدق پیروزی های بزرگی نصیب می شود.

ایزدی با بیان این که در جبهه مقاومت نیروهای آذربایجانی، افغانستانی، عراقی، لبنانی و همه مجاهدین شاخ آمریکا را شکستند، گفت: امروز جبهه مقاومت چنان قدرتی پیدا کرده که دشمن خوار و ذلیل شده و پس از این پیروزی ها فراز جدیدی در انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

ایزدی با بیان این که آمریکا امروز می گوید باید در منطقه راهبرد دفاعی اتخاذ کنیم، گفت: در شرایط جدید فرصت بزرگی نصیب ما شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک هستیم.

وی راهپیمایی ها در دنیا در حمایت از فلسطین را ۱۴ برابر حمایت از رژیم صهیونیستی دانست و گفت: در دنیا اتفاق جدیدی روی داده است و مشاهده می کنیم که رژیم صهیونیستی با آن همه تانک های مرکاوا و تجهیزات مدرن جنگی تنها توانست هشت درصد از غزه را اشغال کند.

وی با تاکید بر امیدبخشی به جامعه و استقامت گفت: در حوزه نظامی دشمن نه تنها از رزمندگان ما بلکه از رزمندگان غزه و حزب الله نیز می ترسد.

ایزدی با بیان این که کشورمان از لحاظ نظامی قدرت بسیار بالایی دارد، گفت: در این حوزه دشمن حریف ما نمی شود و در قدرت منطقه ای نیز دارای جایگاه ویژه ای هستیم.

 وی تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران را نه در حوزه های نظامی و منطقه ای بلکه ترویج فساد در داخل کشور عنوان کرد و ابراز داشت: سال گذشته مشاهده کردید که دشمنان تلاش زیادی برای به فساد کشاندن کشور از خود نشان دادند اما با مقاومت و تلاش مردم موفق نشدند به اهدافشان برسند.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: اگر مجاهدت ها تداوم داشته باشد نه تنها به قله می رسیم بلکه شاهد شکوفایی بیشتر تفکر بسیجی در جهان و پیروزی های بالاتر خواهیم بود و به فرموده امام خمینی(ره) این انقلاب به قیام حضرت حجت(عج) متصل می شود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار