نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آبان 1402 - 13:06
در بازدید میدانی از پتروشیمی بوشهر:

نوای جنوب:نشست مشترک هیات مدیره های  ساتا، شستان و مارون به میزبانی پتروشیمی بوشهر ودر  حضور مدیران عامل ؛ ابن الرضا، عباسی، امرایی و حاتمی  برگزار شد. 

نوای جنوب:صحه گذاری دکتر ابن الرضا بر مدیریت حاتمی

 ساتا، شستان و پتروشیمی مارون اولین روز هفته خود را با پتروشیمی بوشهر آغاز نمودند.

نشست مشترک هیات مدیره های  ساتا، شستان و مارون به میزبانی پتروشیمی بوشهر ودر  حضور مدیران عامل ؛ ابن الرضا، عباسی، امرایی و حاتمی  برگزار شد.  نشست ویژه شرکت های بالادستی و سهامداران پتروشیمی بوشهر در روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۲۰ در  سایت عملیاتی آن شرکت تشکیل شد.  پس از بازدید میدانی که با استقبال مدیران و کارکنان  مجموعه همراه بود، از روند تولید و پیشرفت عملیات نصب، گزارش های مرتبط اطلاع حاصل گردید.

در ابتدای جلسه،دکتر حاتمی  ضمن خوشامدگویی، شرح مبسوطی از اقدامات اساسی به انجام رسیده و رفع مشکلات جاری در طی مدت محدود  حضور خود ارائه نمودند و حضور مدیران عالی‌رتبه در شرکت را موجب دلگرمی و نشاط روزافزون پرسنل شرکت در راستای تحقق ماموریت های محوله خود دانستند.

 در ادامه دکتر ابن الرضا و دکتر عباسی ضمن قدردانی از اقدامات درخشان و گسترده انجام شده طی مدت کوتاه سه ماه، در خصوص ادامه استراتژی مسیر اجرایی ، ارائه طریق نمودند. 

 این نشست، اتخاذ تصمیمات بنیادی در جهت رفع گلوگاه های شرکت در حوزه تولید و توسعه در بر داشت که نتایج مثبت و جهشی آن در کوتاه مدت به خوبی قابل مشاهده و هویدا خواهد بود.










کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار