نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1402 - 16:20

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از محصولات هنرمندان صنایع دستی و هنری استان با خرید محصولات از این حوزه حمایت ویژه داشته باشند.

نوای جنوب:

 

، اکبر پورات در نشست با صنعتگران، هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی و هنری استان بوشهر با گرامیداشت هفته صنایع دستی اظهار داشت: صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی و هنری استان تاکنون افتخارات ارزنده و اقدامات هنری ارزشمند در سطح استان، ملی و منطقه‌ای کسب نموده‌اند که می بایست از آنان قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حضور در جمع صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی برای بنده افتخار بزرگی است، تصریح کرد: کسب ۲۰ نشان ملی و مرغوبیت و مهر جهانی از جمله افتخارات ارزشمند فعالین حوزه صنایع‌دستی و هنری استان بوشهر است که می بایست بیش از گذشته از حوزه صنایع دستی و هنری و هنرمندان این بخش حمایت و پشتیبانی شود.

وی افزود: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از محصولات هنرمندان صنایع دستی و هنری استان با خرید محصولات از این حوزه حمایت ویژه داشته باشند.

پورات خاطرنشان کرد: با دستور ویژه استاندار بوشهر به دنبال راه‌اندازی و ایجاد بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و هنری جهت فروش و عرضه محصولات در استان هستیم که باید برای تحقق آن سرعت بیشتری داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: در بحث بیمه کارآفرین صنایع دستی و سایر بخش‌ها به طور جدی در حال پیگیری هستیم و همچنین به دنبال ارائه تسهیلات با سود کم برای اشتغال زایی و توسعه کارآفریناناین عرصه پیگیری لازم خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین حمایت ویژه‌ای از کارآفرینان که از زنان سرپرست خانوار حمایت و شرایط اشتغال آن را فراهم می‌کنند خواهیم داشت و میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز با استفاده از ظرفیت اداره کل فنی و حرفه ای به حوزه آموزش کارآفرینان و هنرمندان را در دستور کار خود قرار دهد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار