نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1402 - 07:14
بمناسبت سوم خرداد

نوای جنوب:بمتاسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان دکتر سید محمدرضا میرس لواسانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس پیامی صادر کردند





نوای جنوب:بمتاسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان دکتر محمدرضا میرس لواسانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس پیامی صادر کردند:

«سوم خرداد که مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در سال 1361 است، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است. همان طور که رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ـ مدظله العالی ـ حماسه آزادی خرمشهر را حادثه‌ای بی‌نظیر قلمداد کرده، چنین فرمودند: «حماسه مقاومت و آزادی خرمشهر، حادثه‌ای بی نظیر در تاریخ جهان است. خرمشهر، به پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران مبدل شده است. حماسه خرمشهر، باید جای خود را در دنیا پیدا کند. آن چه حماسه عظیم خرمشهر را مادر حماسه‌ها ساخت، اوج ایثارها، فداکاری‌ها، شجاعت‌ها، شهادت‌ها، مقاومت‌ها، رنج‌ها و مظلومیت‌ها بوده است و آن چه به خرمشهر قداست بخشید کلام مقدس امام خمینی رحمه‌الله است که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»
ناگفته پیداست که تاریخ جمهوری اسلامی ایران، مملو از این رشادت‌ها و پیروزی‌‌ها در عرصه‌های مختلف است و هنوز انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی هستند که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، به ما درس ایثار، فداکاری، شجاعت، مقاومت و شهادت می‌آموزند.
لذا این روز حماسی و غرورآفرین را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جانبازان و ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های معزز آنان تبریک عرض نموده و از خداوند منان خواستاریم تا ما را در رهروی از فرامین امام (ره) و رهبری عزیز ـ مدظله العالی ـ و تداوم راه مقدس آنان ثابت قدم نگه دارد.

 

سید محمدرضا میری لواسانی

مدیرعامل پتروشیمی پردیس



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار