نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 دي 1401 - 12:03

نوای جنوب: سعید حیدری مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با همراهی محمد امین خلیجی کارشناس دفتر سیاسی، یعقوب یزدان پناه معاون انتخابات و تقسیمات کشوری، مصطفی بارگاهی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان دشتستان با حضور در بخشداری سعدآباد مورد استقبال ابوالقاسم شریفی بخشدار  و کارکنان بخشداری قرار گرفتند.

نوای  جنوب:بخشدار سعدآباد در نشست با مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت:

؛

🟠 به گزارش روابط عمومی بخشداری سعدآباد سعید حیدری مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با همراهی محمد امین خلیجی کارشناس دفتر سیاسی، یعقوب یزدان پناه معاون انتخابات و تقسیمات کشوری، مصطفی بارگاهی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان دشتستان با حضور در بخشداری سعدآباد مورد استقبال ابوالقاسم شریفی بخشدار  و کارکنان بخشداری قرار گرفتند.

🔷 بخشدار سعدآباد ضمن عرض خوش آمدگویی با برشمردن شاخصه های جغرافیایی، اجتماعی، مبارزاتی، فرهنگی، مذهبی، کشاورزی و همراهی مردم در طول گذشت از عمر انقلاب اسلامی گفت: نزدیک به ۴۴ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران مردم بخش همواره در عرصه های مختلف از جمله مبارزات مردم سعدآباد در کودتای علیه دکتر مصدق، تظاهرات علیه حکومت پهلوی و تقدیم ۳ شهید و دهها زخمی در ۱۲ دیماه سال ۵۷ شهر سعدآباد، حضور گسترده مردم بخش در دوران دفاع مقدس با داشتن ۱۶۰ شهید و صدها جانباز، ایثارگر و هزاران رزمنده و حضور گسترده و همراهی در برهه های التهابی در کشور توانستند برگ زرینی دیگر  در کارنامه درخشان بخش بزرگ سعدآباد رقم بزنند.

🔷 ایشان در ادامه با بیان اینکه ظرفیت های فرهنگی، دینی و کشاورزی در بخش سعدآباد را گسترده و افزودند : علی رغم تلاشها و انجام کارهای بسیار خوبی در سطح بخش که قبلاً انجام پذیرفته است،  تنها در دولت ایران قوی و سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۱۲ میلیارد تومان بودجه در قالب اعتبارات تخصیصی و یا در حال تخصیص به بدنه ادارات بخش جهت انجام پروژه های نیمه تمام و یا در حال کلنگ زنی تزریق گردیده است که قابل تحسین میباشد‌.

🔷بخشدار سعدآباد افزود:  گستردگی جغرافیایی بخش بزرگ سعدآباد با داشتن پنجاه هزار نفر جمعیت و هم  مرز با سه بخش در شهرستان دشتستان و بخش خشت و کمارج در استان فارس، انجام انتخابات های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره های قبل همواره با تلاش و همراهی مردم و مسؤلین به نحو شایسته و بدون وقفه برگزار گردیده است که می طلبد جهت روان تر نمودن انجام امورات خدمت به مردم، بخشداری سعدآباد به لحاظ افزایش نیروی انسانی، تخصیص خودرو و تجهیز ساختمان کنونی، تقویت زیر ساخت های مخابراتی از جمله  توسعه شبکه تلفن ثابت و تقویت آنتن دهی تلفن همراه مسؤلین مرتبط اهتمام بیش از پیش را در دستور کار خود قرار بدهند.

🟩 در ادامه مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر طی سخنانی هدف از حضور خود در سطح بخشداری‌ها را دیدار چهره به چهره با مجموعه کارکنان و شنیدن نقطه نظرات آنها به خصوص بخشداران جهت اتخاذ تصمیمات لازم و برنامه ریزی مطلوب تر در جهت انجام حوزه مسؤلیت خود عنوان و افزود: از بدو انتصاب تصمیم بر این شد که می بایست بصورت میدانی در مجموعه های حوزه مسؤلیت حاضر شد و ضمن جمع بندی موضوعات مطرح شده برنامه ریزی و سپس به ارزیابی مورد نظر اقدام گردد.

ایشان در ادامه شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای موجود، انتقال تجربیات متقابل بین استانداری و بخشداری‌ها و در نهایت به اشتراک گذاشتن جهت استفاده از تجربیات موفق در جهت حل مشکلات مردم با اهمیت و در اولویت دانستند.

🔶 حیدری احصاء نقطه نظرات و مشکلات  و سپس استفاده از فهم مشترک با بخشداران را در جهت تحقق اهداف دولت مهم و با ارزش دانستند.

🟠  ایشان توجه به مسائل کلان، هدف گذاری، برنامه ریزی و اولویت بندی در تصمیمات و انجام کارها را از مهمترین  تقویت شاخصه های خدمت به مردم عنوان و افزودند: تمام تلاش دولت بر این است که تغییرات انجام پذیرد و کارهای خوبی تا کنون صورت گرفته است که می بایست ادارات با فعال نمودن حوزه رسانه به مردم منتقل نمایند.

🔷 حیدری سپس گفت: مسؤلین میبایست بدون منت و با حوصله به درد دل مردم و مشکلات آنها گوش فرا داده و در رفع آنها بدون فوت وقت اقدام نمایند. ایشان سپس افزودند: مسؤلین وظیفه دارند که حرف مردم  که از شاخصه های اهداف دولت می‌باشد را گوش و کرامت آنها را حفظ نمایند‌.

🔷 وی انجام کارهای جهادی را نشان از یک مدیر انقلابی و در راستای دولت عنوان و از مدیران منتصب به دولت خواستند که انجام کارها را بدون فوت وقت در زمان مشخص به اتمام برسانند‌.

🟢 در این نشست سید عبدالرحمان محمدی شهردار سعدآباد نیز طی سخنانی با بر شمردن فعالیتهای شهرداری سعدآباد در قالب خدمت به شهروندان و تعامل مثبت با ادارات و نهادها در طول شش ماه مسؤلیت خود گزارشی ارائه کردند.








کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار