نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 دي 1401 - 07:38

نوای جنوب:مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرماندار دشتستان دیدار کرد

 





نوای جنوب:مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرماندار دشتستان دیدار کرد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان ،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با حضور در فرمانداری شهرستان با فرماندار دشتستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار دشتستان در این نشست ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روزمادر، گفت :  با توجه به اینکه در دوره تنش آبی هستیم و اینکه جنگ آینده جنگ آب می باشد باید برنامه‌ریزی جهت صیانت از اراضی و منابع آب و توجه به زیرساخت ها برای نجات منطقه و جلوگیری از چالش ها با تمرکز بر مطالعات حوزه آبخیز شهرستان انجام شود.

 

وی افزود باید آمادگی ذهنی مسئولان استانی را نسبت به اهمیت منابع طبیعی افزایش داده تا کارهای بیشتر و بهتری در سطح شهرستان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری محقق شود.

 

بنافی همچنین خواستار حل مشکلات مردم در بحث تملک اراضی و مشکلات مرتع‌داران بخش های شبانکاره و سعدآباد شدند.

وی ادامه داد : منابع طبیعی فهرست پروژه های دارای اولویت برای سال 1402 را احصا و ضمن هاهنگی با فرمانداری دشتستان نسبت به اخذ مجوزات لازم جهت اجرا، اقدانم کند.

احمد بنافی همچنین خواستار اقدام فوری و هماهنگی منابع طبیعی و آبخیز داری استان با فرمانداری دشتستان و اداره کل بنیاد مسکن استان در خصوص زمین های قابل الحاق به طرح هادی روستا های هدف شد.

بنافی با ابراز گلایه از روند واگذاری مجوز احداث معدن در شهرستان ،متذکر شد : ازدیاد این معادن در دشتستان ، محیط زیست و منابع طبیعی را به نابودی کشانده که انتطار داریم در این مورد نظارت و برنامه ریزی بهتری جهت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی شود .

 

فرماندار دشتستان در پایان گفت: منابع طبیعی شهرستان با هماهنگی با ادارات توانمند در حوزه ماشین الات و نیروی انسانی تحت نظارت بخشداران لایروبی سازه های آبخیز داری را انجام دهد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار