نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آذر 1401 - 15:03

نوای جنوب:محمدتقی صفری در جلسه کمیسیون آرد و نان گناوه افزود: در زمینه حمل آرد از کارخانه تا این شهرستان نباید تاخیری صورت گیرد و این کالا بموقع در اختیار نانوایی‌ها که پول واریز کرده اند، قرار گیرد.





نوای جنوب:محمدتقی صفری در جلسه کمیسیون آرد و نان گناوه افزود: در زمینه حمل آرد از کارخانه تا این شهرستان نباید تاخیری صورت گیرد و این کالا بموقع در اختیار نانوایی‌ها که پول واریز کرده اند، قرار گیرد.

وی بیان کرد: پیشنهاد می شود که یک انبار خاص آرد در استان بوشهر برای مواقعی که کارخانه‌ها دچار مشکل و نقص می‌شوند، درنظرگرفته شود تا خللی در روند عرضه نان پیش نیاید.

فرماندار گناوه گفت: آموزش و توجیه نانواداران شهرستان گناوه از نحوه عملکرد سامانه هوشمند "نانی نو " که در سطح کشور راه اندازی شده است، ضرورت دارد.

وی ادامه داد: بازرسان و اعضای کارگروه آرد ونان از نانوایی های شهرستان به صورت مستمر بازدید کنند و گزارش دقیق از وضعیت سهمیه آرد، پخت و مسایل بهداشتی به فرمانداری ارایه دهند.

صفری افزود: نانوایی‌هایی که موازین بهداشتی را رعایت نکرده و یا طبق سقف سهمیه تعیین شده در روز پخت نمی‌کنند، شناسایی و با آنها برخورد شود.

فرماندار گناوه گفت: مصاحبه با خبرنگاران در حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها توسط فرماندار انجام خواهد شد و اعضای کمیسیون در این زمینه اظهار نظر نکنند.

مدیر بازرسی نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها با اجرای طرح نانی نو انجام و همه اطلاعات آنها اعم از تولید نان روزانه، ساعت پخت، اولین کارت بانک کشیده شده و تعداد تراکنش ها رصد می شود.

موسی رادمنش افزود: همه تخلفات، کم فروشی ها، فروش های نامتعارف در سامانه به صورت کامل رصد و قابل پیگیری است.

وی اظهارداشت: مشوق های پرداختی ۱۵ درصدی توسط دولت به صورت روزانه به حساب نانوایی‌ها، براساس تناسب با سهمیه آرد که مشخص و تعیین شده است ، واریز می شود و اضافه بر آن تخلف است و باید به حساب دولت برگشت داده شود.

مدیر بازرسی نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر بیان کرد: هم اینک سه کارخانه آرد استان در عرضه تولید روزانه هیچ مشکلی ندارند و همگی فعال هستند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار