نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 مرداد 1401 - 23:06

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای گرامیداشت روز خبرنگار و شهید شاخص عرصه رسانه شهید صارمی  از دفتر روزنامه جوان و اطلاعات در این استان بازدید کرد.

 

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای گرامیداشت روز خبرنگار و شهید شاخص عرصه رسانه شهید صارمی  از دفتر روزنامه جوان و اطلاعات در این استان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان و خبرنگاران پرتلاش عرصه اطلاع رسانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید  صارمی  اظهار کرد: رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه همواره نقشی مهم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز در این راستا همواره تعامل کامل با رسانه ها را از اهداف اصلی خود قرار داده  و تعامل دوسویه همواره برقرار است. 

حشمتی ادامه داد: استان بوشهر در حوزه رسانه ظرفیت بسیار خوب و بی بدیلی دارد که این ظرفیت باید بخوبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در صحنه های مختلف با روحیه مطالبه گری دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه ارزانی داشتند که بر همین اساس جامعه باید قدردان این قشر زحمتکش و سخت کوش باشد.

حشمتی ادامه داد: در حوزه وزارت نیرو رسانه ها با  فرهنگ سازی در خصوص  مصرف بهینه آب و برق نقش اساسی  در  پایداری و تداوم  برق مشترکان در کشور ایفا می نمایند.

وی افزود: امسال  با بکار گیری همه ظرفیت های استان و همراهی همه مسولین و مردم عزیز استان  بحمد الله  تاکنون  هیچ گونه محدودیت   برق در بخش خانگی استان بوشهر  رخ نداده است که این موفقیت بدون تردید در سایه مصرف بهینه و اعمال راهکارهای مدیریت مصرف و همکاری  و همیاری اصحاب محترم رسانه  رقم خورده است.

حشمتی ادامه داد: کاهش ساعت کار ادارات ، همکاری صنایع و کشاورزان و همراهی مردم شریف منجر به مدیریت و  کاهش ۱۲۰  مگاواتی مصرف  برق بصورت  روزانه شده است.

وی افزود: در بخش خانگی نیز با  تدبیر دولت پاداش مناسبی برای این دسته از مشترکین در نظر گرفته شده است که در ازاء هر یک  کیلو وات کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته از ۵۰۰ تومان پاداش برخوردار میشوند. در استان بوشهر بیش از ۳۰ درصد مشترکان  از این پاداش برخوردار شدند.

در ادامه آقایان عالی حسینی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بوشهر و آقای پیامی مدیر مسئول روزنامه جوان ، سیاست روز با تقدیر از اقدامات شرکت برق در جهت کاهش خاموشی برق نسبت به سال های گذشته این موضوع را ماحصل برنامه ریزی خوب شرکت برق و همکاری اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی دانستند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار