نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 آذر 1400 - 19:49

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی استان بوشهر گفت: تعداد زیادی از نیروهای خدماتی این شرکت که مشمول طرح تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران می شوند .

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی استان بوشهر گفت: تعداد زیادی از نیروهای خدماتی این شرکت که مشمول طرح تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران می شوند .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در نشست بررسی تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی این شرکت که با حضور آقای وهابی مجری امور ایثارگران شرکت توانیر و آقای سمیعی معاون امور ایثارگران وزارت نیرو در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار گردید ، افزود: تبدیل وضعیت نیروهای  ایثارگر گامی مهم در راستای افزایش انگیزه کارکنان و همچنین ارج گذاری به مقام شامخ جامعه ایثارگران است.

وی بیان کرد: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر با اهتمام جدی وزیر محترم  نیرو در دولت سیزدهم محقق شده که تبدیل وضعیت سایر نیروهای ایثارگر نیز در دست پیگیری است.

حشمتی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو ادامه داد: دانشجویان با نقش سترگ خود موتور محرک و پیشرفت در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وهابی مجری امور ایثارگران شرکت توانیرنیز گفت: تبدیل وضعیت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از محل اجرا بند "و" تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ محقق شده است.

 وهابی افزود: خدمت به جامعه ایثارگران در واقع قدرشناسی از کسانی است که در راه حفاظت از ایران اسلامی جان در طبق اخلاص گذاشتند.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از شرکت های پیشگام در عرصه تجلیل از ایثارگران است که وجود چنین رویکرد ارزشمندی قابل تقدیر و ستایش است.

در ادامه حشمتی افزود: ایران اسلامی استقلال و آزادی امروز خود را مرهون خون شهدا و ایثارگران است و باید همواره خود را مدیون این دلیرمردان باشیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار