نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 آذر 1400 - 16:21

نوای جنوب:*جایگاه مهم و حسـاس  امـامت جمعه شـهرستان دشتستان* نعمت و توفیقی بزرگ است و به همان میزان مردم انقلابی و ارزشی  و شهید پرور دشتستان  این موهبت الهی را ارج می نهد و همواره دوام توفیقاتتان را در تحقق سیاست‌های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نماید.

 





نوای جنوب:حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن مصلح 

*امام جمعه محترم و انقلابی دشتستان_شهر برازجان*

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

 

✍️

*جایگاه مهم و حسـاس  امـامت جمعه شـهرستان دشتستان* نعمت و توفیقی بزرگ است و به همان میزان مردم انقلابی و ارزشی  و شهید پرور دشتستان  این موهبت الهی را ارج می نهد و همواره دوام توفیقاتتان را در تحقق سیاست‌های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نماید.

 

*جامعـه جوانان و انقلابی شهرستان دشتستان*

*ضمن حمایت همه جانبه از سیاست ها و تلاشهای انقلابی و هم جانبه شما در جهت وحدت امت انقلابی دشتستان، اعلام آمادگی همه جانبه خود را برای تعمیق همکاری و هم افزایی در راستای تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه گاه اصلی انقلاب و نظام،* *حرکت در مسیر فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)،* *بصیرت‌افزایی فرهنگی و سیاسی آحاد مردم جامعه و* *مسئولین، همراهی فکری و عملی برای بیان حقایق، هدایتگری فرهنگی و سیاسی و تبیین معارف اسلام می نماید و در کنار شما از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.*

 

استمرار موفقیت و سربلندی جنابعالی را در ادامه مسئولیت و خدمت به نظام اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی دشتستان و شهر شهید پرور برازجان در سایه‌ تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال برایتان خواستاریم.

 

 

 خدای بزرگ را سپاسگزاریم که در این جایگاه بزرگ چند سالیست شخصیتی عالم و ارزشمند عهده‌دار مسئولیت خطیر امام جمعه شهرستان دشتستان_شهر برازجان می باشد.

 

بی‌شک سوابق ارزشمند علمی، فرهنگی و تبلیغی شما که آراسته و برخوردار به زیور علم و عمل است،  منشأ برکات در عرصه‌های مختلف شهر و استان بوده و خواهد بود.ص

 

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای جهادی گذشته شما، حمایت خود را از معظم له ابراز نموده و از مسئولان محترم و اقشار جامعه می‌خواهیم جهت کمک به پیشرفت شهر و استان و رشد و ارتقاء آن در عرصه‌های گوناگون، بیش از پیش مساعدت و حمایت های خود را نسبت به شما ابراز نمایند.

 

بی‌تردید تجربه درازمدت شما در این جایگاه رفیع همراه با همکاری و حمایت مسئولان دولت جوان و انقلابی و مردم، نوید بخش تحول همه جانبه و ارتقاء مادی و معنوی شهر و شهرستان خواهد بود. 

*جامعه جوانان فرهیخته، اندیشمند و نخبه انقلابی ضمن حمایت همه جانبه از شما امام جمعه محبوب و انقلابی، همه آحاد مردم را به حضور وحدت آفرین در نماز جمعه این هفته دعوت می‌ نماید.*🌹

 

*جبهه جوانان انقلابی و ولایی انصار حزب الله دشتستان*



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار