نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 آبان 1400 - 21:07

نوای جنوب:امام جمعه برازجان گفت: سواحل استان بوشهر نباید تبدیل به جولانگاه هنجارشکنان شود.

نوای جنوب:امام جمعه برازجان گفت: سواحل استان بوشهر نباید تبدیل به جولانگاه هنجارشکنان شود.

 

سواحل استان بوشهر نباید تبدیل به جولانگاه هنجارشکنان شود

حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: در این ایام کلیپی در مورد وضعیت نامناسب ساحل بوشهر در فضای مجازی منتشر شده است که اگر صحت داشته باشد مایه تأسف است و مسئولین فرهنگی اجتماعی استان باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: در این خصوص نماینده ولی فقیه در استان اظهار تأسف کرده و تذکرات جدی به مدیران مربوطه دادند. مسئولان استان نسبت به این معضلات و آسیب‌ها و دغدغه‌ها اقدام جدی و فوری داشته باشند و اجازه ندهند سواحل استان جولانگاه عیاشان و هنجارشکنان بیرونی و خارج از استان باشد.

امام جمعه برازجان با تشریح محورهای بیانات رهبری در دیدار مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی بیان کرد: عرصه فعالیت دین تمام گستره زندگی بشر است و از اعماق قلب او تا مسائل اجتماعی، سیاسی، بین المللی و مسائلی که به مجموعه بشریت ارتباط دارد.

وی با اشاره به موضوع وحدت و انسجام امت اسلامی، خاطرنشان کرد: وحدت مسلمین فریضه قطعی قرآنی است و نه امری اخلاقی و در قرآن نیز تاکید ویژه‌ای بر ان شده است.

حجت‌الاسلام مصلح سه خصلت پیامبر برای الگوگیری را پیروی از صبر و پایداری در مقابل سختی‌ها و فشارها و مشکلات، رعایت عدالت و رعایت اخلاق اسلامی عنوان کرد.

وی با گرامیداشت سیزدهم آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: فلسفه این نامگذاری برای روز ۱۳ آبان سه مناسبت در ارتباط با آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است که شامل تبعید رهبر کبیر انقلاب به کشور ترکیه سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان سال ۱۳۵۸ است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار