نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1400 - 13:14

نوای جنوب: مدتی‌ست که بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت بوشهر موجود نیست و همین امر موجب نارضایتی و گلایه‌مندی مردم این شهر شده است.ب





نوای جنوب: مدتی‌ست که بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت بوشهر موجود نیست و همین امر موجب نارضایتی و گلایه‌مندی مردم این شهر شده است. مدتی‌ست که بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت بوشهر موجود نیست و همین امر موجب نارضایتی و گلایه‌مندی مردم این شهر شده است.به گزارش خلیج ف

طبق قانون بنزین یورو ۴ که از انواع استاندارد بنزین محسوب می‌شود به استان‌هایی داده می‌شود که به لحاظ آلودگی در شرایط مناسبی نباشند از همین رو بنزین یورو ۴ چند سالی بود که به شهر بوشهر و سه شهرستان دیگر استان تعلق می‌گرفت.

به نوشته ایسنا، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر می گوید: قبلا سهیمه بنزین یورو۴ در شهرستان‌های بوشهر، عسلویه، جم و کنگان به علت وجود آلایندگی‌های زیست‌محیطی توزیع می‌شد، اما بنا به دلایلی سهمیه شهرستان‌های عسلویه، جم و کنگان قطع شد و ۲ماهی نیز می‌شود که بنزین یورو۴ در بوشهر هم توزیع نمی‌شود.

مهرداد بیوکی خاطرنشان کرد: مشخص نیست چه زمانی توزیع بنزین یورو۴ در بوشهر از سرگرفته خواهد شد.

انتظار مردم استانی که روی مخازن بزرگ نفت و گاز خوابیده‌اند این است که از خدمات این صنایع و منابع نیز بهره‌مند شوند و سهم آن‌ها تنها آلودگی صنایع نفت و گاز نباشد از این رو سکوت ۲ ماهه مسئولین استانی و بی توجهی آن‌ها تاسف برانگیز است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بنزین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار