نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 مرداد 1401 - 18:57

نوای جنوب: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد موارد بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان امروز پس از ۱۴۵ روز سه‌رقمی شد و به ۱۰۷ بیمار افزایش یافت.

نوای جنوب:

 

 دکتر حسن ملکی‌زاده افزود: از ادامه سیر صعودی مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان خبر داد و افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش موارد بستری در بخش‌های ICU، افزود: در زمان حاضر ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز آقایی ۶۰ ساله باسابقه بیماری قلبی و عروقی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

به گفته وی، در شبانه‌روز گذشته ۳۶ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

ملکی زاده با اشاره به آمار کلی مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۱۰۶ هزار و ۸۰۶ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی و ۲ هزار و ۱۸۱ نفر جان باخته‌اند.

وی تاکید کرد: آمار صعودی مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان نگران کننده است و مردم باید ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، دز‌های واکسن خود را تکمیل کنند تا شاهد فاجعه‌ای دیگر نباشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار