نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1403 - 16:46

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: بهسازی و نوسازی ۷ هزار واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر آغاز شد.

 





نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: بهسازی و نوسازی ۷ هزار واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر آغاز شد.

 

احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با قدردانی از خدمات شایسته این نهاد در اجرای طرح‌های مختلف، اظهار داشت: ساخت مسکن برای محرومان و مستضعفان از راهبردهای مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است و رفع مشکلات نیازمندان در اولویت قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در سه سال گذشته خدمات قابل توجهی انجام داده است، گفت: سال‌های 1400، 1401 و 1402 بنیاد مسکن استان بوشهر عملکرد مطلوب و قابل توجهی در ساخت مسکن و مقاوم‌سازی واحدهای روستایی و توسعه زیرساخت‌های عمرانی داشته که از زحمات آنان تشکر می‌شود.

 

استاندار بوشهر از الحاق یک‌هزار و 200 هکتار زمین به محدوده شهرهای استان برای ساخت واحدهای مسکونی خبر داد و بیان کرد: تصویب الحاق این اراضی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در اولویت قرار گرفته شود تا زمینه ساخت واحد مسکونی و واگذاری اراضی به جامعه هدف تسریع شود.

 

محمدی‌زاده واگذاری زمین مسکونی در شهرهای استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت واگذاری زمین مسکونی به جامعه هدف تسریع شود.

 

وی ساخت 2800 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ۷۰۰۰ واحد مسکونی نیز در استان تحت پوشش طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی قرار دارند که ۵۶۰۰ واحد در سه مرحله شامل هفته دولت، دهه فجر و سالروز تأسیس بنیاد مسکن به بهره برداری می رسد.

 

استاندار بوشهر ساخت مسکن محرومین را مورد اشاره قرار داد و گفت: سهمیه مسکن محرومین استان بوشهر به 700 واحد افزایش یابد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار