نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1402 - 17:30

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌های استان بوشهر به امکانات مورد نیاز تجهیز شود.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌های استان بوشهر به امکانات مورد نیاز تجهیز شود.

 اکبر پورات ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از تمامی اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان که در راستای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه، سالم و رقابتی تلاش نمودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند امکانات دولتی و کانال تلویزیونی به صورت عادلانه در اختیار داوطلبین قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ویترین هر سازمان روابط عمومی آن مجموعه است و سازمان‌ها با تقویت و اهمیت دادن به بخش روابط عمومی زمینه رضایتمندی حجم وسیعی از مخاطبان سازمان خود را جلب خواهند کرد.

پورات با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نیاز به توسعه همه جانبه و تجهیزات مناسب دارند، افزود: در کنار توسعه و امکانات باید فعالان حوزه روابط عمومی در بحث آموزش و شناخت کافی از مسائل روز آشنایی کامل داشته باشند تا با انگیزه و دانش کافی برای جلب رضایت افکار عمومی و اطلاع رسانی هدفمند گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی چشم، گوش و قلب سازمان است که بدون آن موفقیت و حیات سازمان دوام نخواهد داشت.

 

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از روابط عمومی‌های برتر در بحث انتخابات تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار