نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1402 - 11:23

نوای جنوب:اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه انتخابات و همچنین فرمایشات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در سطح استان بوشهر در چند محور ماموریت انتخابات را پیش برده‌ایم و در بحث اجرا تاکنون تمامی فرآیند‌های قانونی برابر زمانبندی مصوب انجام شده است.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هر چهار حوزه انتخابیه استان فضای رقابتی مطلوبی دارد و گروه‌های مختلف سیاسی نمایندگان خود را دارند.اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه انتخابات و همچنین فرمایشات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در سطح استان بوشهر در چند محور ماموریت انتخابات را پیش برده‌ایم و در بحث اجرا تاکنون تمامی فرآیند‌های قانونی برابر زمانبندی مصوب انجام شده است.

وی افزود: در بخش عظیمی از فرآیند‌ها با عنایت به آمادگی‌ها و هم‌افزایی بسیار خوبی که میان مجریان دست‌اندرکار انتخابات وجود دارد جلوتر از زمانبندی بوده‌ایم و هم اکنون تا تحویل اقلام مرتبط با انتخابات و ثبت اطلاعات تمام عوامل شعب، آماده برگزاری انتخابات در استان هستیم.

پورات عنوان کرد: با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها در استان ۱۵۸ داوطلب در ۴ حوزه انتخابیه به تفکیک حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۴۹ نفر، حوزه دشتستان ۳۰ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۳۳ نفر و حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴۶ نفر به رقابت خواهند پرداخت و ۷۸۳ شعبه نیز آماده رای گیری از مردم استان شده است.

وی گفت: در بحث سلامت انتخابات ضمن رعایت بی طرفی از طریق تمام تریبون‌ها و در جلسات مکرر هشدار لازم را به مدیران و دست‌اندرکاران انتخابات برای پیشگیری از فعالیت به نفع یا علیه داوطلبان داده‌ایم و به صورت اختصاصی در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها نیز به این امر تاکید شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار