نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1402 - 00:00

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۹۶۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستان در برپایی میز خدمت و دیدار با مردم خبر داد. 





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۹۶۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستان در برپایی میز خدمت و دیدار با مردم خبر داد. اکبر پورات  در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به برپایی میز خدمت در راستای اعزام کاروان مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم دشتستان اظهار داشت: در این برنامه مسئولان استان بوشهر به‌صورت چهره به چهره، مشکلات 270 نفر را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان دیدار با مراجعه‌کنندگان به درخواست‌های و مطالبات آنان پاسخ و دستورات لازم دادند، گفت: یکی از درخواست‌های مردم در این دیدارها مشکلات اقتصادی و معیشتی بود که کمک بلاعوض و وام ضروری قرض‌الحسنه تخصیص یافت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص 965 میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستانی خبر داد و بیان کرد: در این دیدار مبلغ 778 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه ضروری و درمان برای 62 نفر و 187 میلیون تومان کمک بلاعوض برای 44 نفر اختصاص یافت.

پورات،  رسیدگی به مشکلات درمانی مردم را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در راستای کمک‌های درمانی ضمن واگذاری تعداد 5 ویلچر به مراجعه‌کنندگان دستورات لازم برای درمان رایگان چشم شهروند دشتستانی صادر شد.

وی اختصاص وام خوداشتغالی نیز برای 6 نفر توسط بهزیستی از دیگر خدمات ارائه شده اعلام و تصریح کرد: در این برنامه برای 40 خانواده بسته معیشتی اختصاص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه هلال احمر استان بوشهر هزینه و کمک درمانی افراد محروم تقبل شد، اضافه کرد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و خانواده شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بود.

پورات با اشاره به تداوم میز خدمت در دیگر شهرستان‌ها تأکید کرد: مسئولان باید علاوه بر میز خدمت در همه اوقات اداری در دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم به‌صورت جهادی و خارج از نوبت رسیدگی و راهکار لازم برای تحقق مطالبات مردم ارائه کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار