نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 دي 1402 - 08:51

نوای جنوب:نقش بانوان در معادلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دولت سیزدهم نشان از نگاه واقعی به نیمی از جمعیت فعال کشور در عرصه های مختلف توسعه و پیشرفت میباشد

نوای جنوب:نقش بانوان در معادلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دولت سیزدهم نشان از نگاه واقعی به نیمی از جمعیت فعال کشور در عرصه های مختلف توسعه و پیشرفت میباشد؛

به گزارش روابط عمومی بخشداری سعدآباد در این نشست مشترک که به منظور تبادل نظر و اطلاع از نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارها در جهت مشارکت حداکثری در تصمیم گیری ها بانوان برگزار گردید.

در ابتدا امین نژاد ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان، گفت این حرکت تروریستی نشان از استیصال و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی می‌باشد. ایشان در ادامه افزود: ملت ایران همانند انتخابات گذشته در یازدهم اسفند سالجاری با شور و مشارکت حداکثری حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و جواب دشمنان را پای صندوق رأی خواهند داد.

سرپرست بخشداری سعدآباد دادامه به نقش و جایگاه زنان در مسؤلیت های اداری که نشان از توانمندی آنها می‌باشد، به مقوله حجاب و عفاف پرداختند و افزود: تبلیغات شبکه های تلویزیونی معاند و بعضی فضاسازیهای مسموم در شبکه های اجتماعی جهت انحرافات ذهنی جوانان درجهت تهی نمودن جوهره و فطرت پاک زنان مسلمان می‌باشد که می طلبد با تبیین اهداف دشمنان برای دختران نوجوان و جوان آنها را از آسیب های اجتماعی مطلع و در جهت مبارزه با آن بسترهای متناسب با شخصیت زنهای مسلمان ایرانی فراهم نمود.

بخشدار سعدآباد فراهم نمودن محیط های شاد اجتماعی همراه با اجرای برنامه های متنوع با رعایت مبانی پیشرفته اسلامی، ایجاد امکانات ورزشی، مکانهای ارائه هنر، شناسایی آسیب های اجتماعی و استفاده از مشاوران جهت پیشگیری از بزه های اجتماعی را مهمترین اولویت‌های دستگاه های اجرایی و فرهنگی در جهت سلامت جامعه بانوان بیان نمودند.

ایشان تغییر رویکرد بانوان متأهل جهت فرزند آوری و تربیت فرزندانی با الگوی ایرانی اسلامی را ضامن شادی در خانواده ها و پیشگیری از افسردگی زوجها و در نهایت تعالی و برنامه ریزی مسؤلین ارشد بر مبنای نسل جوان مهم و با اهمیت دانستند.

در ادامه این نشست بانوان در حوزه های فرهنگی ورزشی، اجتماعی، اشتغالزایی، اقتصادی، بسیج و رسانه نقطه نظرات و پیشنهاداتی ارائه و خواستار تسریع در امور و رفع موانع موجود گردیدند.

 

♦️قابل توضیح اینکه این نشست با هماهنگی کمیته بانوان بخشداری و با همکاری حوزه مقاومت شهید بهشتی و حضرت معصومه(س) سعدآباد برگزار گردید‌.

















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار