نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آذر 1402 - 14:24

نوای جنوب:معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تحقق مطالبات دانشجویان و مسئولان مراکز آموزش عالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌ها از ظرفیت و حمایت صنایع و پتروشیمی‌های استان بوشهر استفاده می‌شود. 

نوای جنوب:معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تحقق مطالبات دانشجویان و مسئولان مراکز آموزش عالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌ها از ظرفیت و حمایت صنایع و پتروشیمی‌های استان بوشهر استفاده می‌شود. 

  •  
حضور سرزده معاون استاندار بوشهر در دانشگاه علوم پزشکی

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تحقق مطالبات دانشجویان و مسئولان مراکز آموزش عالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌ها از ظرفیت و حمایت صنایع و پتروشیمی‌های استان بوشهر استفاده می‌شود.

 اکبر پورات شامگاه چهارشنبه با حضور سرزده از سلف سرویس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور در بین دانشجویان مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر که بخش‌های مختلف آشپزخانه، تجهیزات تهیه غذا، امکانات طبخ و ارسال غذا به خوابگاه دانشجویی و نحوه رزرو و توزیع غذای دانشجویان را مورد بررسی قرار داد در گفت‌وگو با دانشجویان بر توجه به مطالبات آنان تاکید کرد و اظهار داشت: این بازدید و بررسی‌ها قطعاً در حوزه مدیریتی و توجه به مطالبات دانشجویان اثربخش است و این نوع نظارت‌ها همواره ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر دانشجویان را سرآمد توسعه و پیشرفت در ابعاد گوناگون دانست و بیان کرد: پیشرفت علمی کشور مرهون تلاش شبانه‌روزی مجموعه دانشگاه‌ها به ویژه استادان، دانشجویان و مسئولان مراکز آموزش عالی است.

پورات با بیان اینکه جامعه دانشگاهی به خصوص دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند خاطرنشان کرد: دانشجویان با ایمانی قوی تهاجم فرهنگی و اهداف دشمنان را خنثی کرده و آنان را ناکام گذاشته‌اند.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در روشنگری جامعه و ترویج فرهنگ مطالبه‌گری گفت: دانشجویان نقش مهمی در روشنگری جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان داشته‌اند که خدمات و فعالیت آنان درخور تحسین است.

پورات در ادامه با اشاره به مطالبات دانشجویان در توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی و رفاهی خاطرنشان کرد: مقرر شد در زمینه تجهیز وسایل ورزشی، موکت و فرش کردن و تهیه وسایل سرمایشی و گرمایشی خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اقدامات به‌صورت فوری صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر توسعه و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌های استان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در تحقق این مهم از ظرفیت و حمایت صنایع و پتروشیمی‌های مستقر در استان بوشهر استفاده می‌شود.

در پایان این بازدید و نشست 4 ساعته دانشجویان علوم پزشکی بوشهر درخواست‌های صنفی، کمبود و مشکلات عمده خود را مطرح کردند که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به سوال‌های مربوطه پاسخ دادند و دستور و قول مساعد برای پیگیری مطالبات دانشجویان صادر کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار