نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 مهر 1401 - 05:22
صادر شد:

نوای جنوب:وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل المتین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.





نوای جنوب:بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل المتین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

هفته وحدت مسلمانان، چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام که زداینده کینه‌ها و کدورت‌ها و خودخواهی و موجب صفای قلوب است و وحدت اسلامی که معمار آن پیامبرگرامی اسلام(ص) می‌باشند یکی از عوامل پیشرفت ها و پیروزی‌های پی در پی اسلام بوده است.

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی‌ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

بدینوسیله اینجانب آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم عزیز استان بوشهر که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می‌نمایم.

 

اکبر پورات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار