نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 شهريور 1402 - 15:18

نوای جنوب:رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در حین انجام این عملیات سه نفر دچار حادثه می‌شوند و متأسفانه با توجه به تلاش سریع تیم ایمنی و پزشکی مستقر در پالایشگاه یک نفر فوت می‌کند و ۲ نفر مصدوم می‌شوند.

نوای جنوب:رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در حین انجام این عملیات سه نفر دچار حادثه می‌شوند و متأسفانه با توجه به تلاش سریع تیم ایمنی و پزشکی مستقر در پالایشگاه یک نفر فوت می‌کند و ۲ نفر مصدوم می‌شوند.رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به وقوع حادثه در منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در یکی از واحدهای پالایشگاه دوم پارس جنوبی در عسلویه رخ داد.

سه نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری، در یکی از واحدهای پالایشگاه دوم پارس جنوبی در حال عملیات تعمیرات حادثه دیدند که یک نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شد.

ابوالحسن بی‌باک با بیان اینکه ۳ نفر از کارکنان شرکت‌ پیمانکاری در حال عملیات تعمیر در یکی از واحدهای پالایشگاه دوم پارس جنوبی دچار حادثه شدند گفت: در حین انجام این عملیات سه نفر دچار حادثه می‌شوند و متأسفانه با توجه به تلاش سریع تیم ایمنی و پزشکی مستقر در پالایشگاه یک نفر فوت می‌کند و ۲ نفر مصدوم می‌شوند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه منتقل شده‌اند وضعیت و شرایط عمومی آنان را مطلوب دانست و بیان کرد: با اقدامات به موقع پزشکی شرایط عمومی مصدومان این حادثه مساعد است. / تسنیم



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
عسلویه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار