نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 مرداد 1402 - 13:38

نوای جنوب:بخشدار مرکزی گناوه گفت: پروژه جاده گناوه - گوره به گچساران چندین سال راکد مانده بود اما امسال با تلاش فرماندار گناوه و استاندار بوشهر دوباره این پروژه مهم فعال شده است.

نوای جنوب:بخشدار مرکزی گناوه گفت: پروژه جاده گناوه - گوره به گچساران چندین سال راکد مانده بود اما امسال با تلاش فرماندار گناوه و استاندار بوشهر دوباره این پروژه مهم فعال شده استمهدی عباسی در بازدید از کارگاه جاده گناوه به گچساران گفت: با فعال شدن این پروژه سه پایه از پل‌های بزرگ این مسیر در حال انجام است و امیدواریم تا دهه فجر امسال این سه پل به بهره برداری برسد.

بخشدار مرکزی گناوه افزود: با تکمیل این سه پل امنیت خوبی به راه‌های روستایی در این مسیر پر تردد ایجاد خواهد شد و امیدواریم با تزریق اعتبار کل این پروژه بزرگ به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: پل مسیر گناوه به بهمنیاری که به پل بهمنیاری مشهور است یکی از پل‌های مهمی است که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید و شاهد کاهش تصادفات در این مسیر پرخطر خواهیم بود.

عباسی در مورد راه روستایی بهمنیاری به اسلام آباد که به علت وجود دره فصلی در این مسیر در هنگام بارندگی ارتباط دو روستا قطع می‌شد گفت: مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث پل بر روی این دره فصلی تخصیص داده شده و هم اکنون نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در هفته دولت این پل مهم به بهره برداری برسد و مشکل تردد این دو روستا در فصل زمستان و هنگام بارندگی مرتفع شود.

عباسی گفت: امسال در حوزه روستایی اعتبارات خوبی را تخصیص داده‌ایم که بعضی از این پروژه‌ها هم اکنون فعال شده و در حال انجام هستند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار