نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 تير 1402 - 09:05

نوای جنوب:سومین جلسه شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست ابوالقاسم شریفی بخشدار درسال ۱۴۰۲ برگزار شد؛

نوای جنوب:سومین جلسه شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست ابوالقاسم شریفی بخشدار درسال ۱۴۰۲ برگزار شد؛

رییس شورای اداری بخش سعدآباد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت:  عید غدیر روز ولایت دو امام است، یکی امامت و ولایت اعظم نبیّ مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) که در اوج خود به منصی ظهور رسید؛ و دیگری امامت امیرالمؤمنین (علیه السلام) که به همه مردم اعلام شد. در حقیقت ما عید غدیر را به دو دلیل جشن می‌گیریم. یکی عالی‌ترین تجلی ولایت رسول‌الله(صلی الله علیه و آله) و دیگری فراگیرترین اعلام رسمی ولایت علی ولی‌الله (علیه السلام)

ایشان از متولیان امور فرهنگی و دهیاران خواست که در حوزه مسؤلیت خود جشن غدیر را هر چه باشکوه‌تر برگزار نمایند.

ایشان ضمن تشکر و تقدیر از خدمات، تلاشها و پیگیریهای حجت السلام کشاورز بارگاهی در طول هیجده سال امام جمعه سعدآباد، برای امام جمعه جدید سعدآباد حجت السلام محمد حسین شهبازی آرزوی پیشرفت و تحقق اهداف و رسالت نماز جمعه در شهر سعدآباد شدند.

بخشدار سعدآباد در ادامه ضمن تشریح خدمات نظام اسلامی در طول چهار دهه اخیر به مردم بخش سعدآباد افزودند: مسؤلین دستگاه های اجرایی و قانونگذاری اعم از استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از شروع بکار دولت ایران قوی خدمات ارزنده و فراگیر در حوزه های عمرانی از جمله فعالیتهای شهرداریها، دهیاران در حوزه عمرانی انجام پذیرفته و این روند هر ماه سیر صعودی به خود میگیرد.

شریفی فعالیت مدیران اجرایی در بخش سعدآباد در حوزه کشاورزی، آب شرب، آبرسانی به نخیلات، برق و راهها را قابل تحسین دانستند و در ادامه خواستار تقویت نقاط ضعف و رفع موانع موجود در این موارد جهت رضایت مندی عمومی گردیدند.

بخشدار سعدآباد خدمات دولت سیزدهم  در بخش را حاصل تلاش مدیران ارشد دولت و پیگیریهای نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  دانستند.

 ایشان گفت : تعالی و پیشرفت شهرها و روستاها ی بخش سعدآباد حاصل تعامل مردم، مسؤلین شهری و روستایی می‌باشد و در هر کجا مشاهده میشود بصورت شایسته عمل نگردیده است، این بر میگردد به عملکرد مسؤلین شهری و روستایی.

شریفی خدمات دولت آیت الله دکتر رئیسی را در دو سال گذشته در بخش سعدآباد ستودنی و قابل تقدیر دانستند. 

نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد توسعه متوازن و نگاه واحد به تمام شهرها و روستاهای بخش را از مهمترین وظایف خود برشمرد و افزود: مردم هر شهر و روستا حق رشد و توسعه در حوزه زندگی خود دارند و تعامل بین مرکز بخش، شهر ها و روستاها مکمل و لازمه یکدیگرند.

 بخشدار سعدآباد در این خصوص افزودند : تنها در نزدیک به یک دهه گذشته تا کنون ادارات مختلف بخش خصوصی و دولتی در مرکز بخش مستقر گردیده است و مشغول خدمات رسانی به مردم بخش میباشند‌.

ایشان با توصیه به مدیران اجرایی، شهری و روستایی گفت: هر مدیر می بایست در حوزه مسؤلیت خود تلاش نمایند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم بخش ارائه نمائیم و بخشداری بنا به حوزه مسؤلیت قانونی خود همواره در تمام زمینه ها پیگیر مطالبات مردم بوده و خواهد بود.

شریفی از افرادی که بذر نا امیدی در بین مردم می پاشند و فضای عمومی را در اذهان مردم مشوش مینمایند خواست که نگاه خود را بر اساس واقعیات انجام شده توسط دولت ایران قوی و نماینده آن در بخش متمرکز نمایند و در گفتار و نوشتار خود واقعیت را منعکس بنمایند.

در ادامه بخشدار سعدآباد از مدیران اجرایی شهری و روستایی خواستند برابر بیانات حجت السلام شهبازی امام جمعه سعدآباد در نماز جمعه شهرهای سعدآباد و وحدتیه بعنوان نماد برجسته مدیر دولت اسلامی شرکت فعال داشته باشند و نماز جمعه را محلی برای اتحاد، همدلی و پالایش معنوی روح و جسم خود بدانند‌‌.

بخشدار سعدآباد گفت:

تسریع در تعریض محور جتوط به سه راه نظرآقا و در ادامه محور سعدآباد به جتوط با تلاش و پیگیری مستمر همچنان با شتاب بیشتری ادامه دارد.

در پایان از خدمات حجت السلام کشاورز بارگاهی تقدیر و حجت السلام محمد حسین شهبازی بعنوان امام جمعه سعدآباد معرفی شد، همچنین فلسفی بعنوان رییس آبفا سعدآباد، خانم صدیقه یزدانی سرپرست شهرداری سعدآباد، خانم خواجه ای رییس مرکز جامع سلامت وحدتیه، سرهنگ احمد پور بعنوان فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) وحدتیه، سروان میر فرمانده کلانتری وحدتیه، علوی رییس اداره برق ناحیه سعدآباد و آوش رییس جدید اداره امور مالیاتی بخش سعدآباد معرفی گردیدند.






































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار