نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 تير 1402 - 21:55

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ، مجید آقازاده حبشی در جریان بازدید از پروژه های طرح جهاد آبرسانی استان بوشهر در شهرستان دشتستان اظهارداشت: 








نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ، مجید آقازاده حبشی در جریان بازدید از پروژه های طرح جهاد آبرسانی استان بوشهر در شهرستان دشتستان اظهارداشت: هم اکنون طرح جهاد آبرسانی برای ۱۰ هزار روستای کشور در حال اجرا است و با توجه به اهتمام ویژه دولت انقلابی و مردمی به روستاها به دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جهت اجرای مرحله دوم و اضافه شدن ۱۰ هزار روستای دیگر کشور به این طرح هستیم.

 

وی اضافه کرد: امید می رود با اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۲۰ هزار روستای کشور، تنش آبی به لحاظ کمی و کیفی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار از بین برود.

 

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه این طرح با حساسیت بالا ، مجدانه و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های کشور در حال انجام است ، گفت: در اجرای مرحله نخست این طرح ۱۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه داخلی در حال انجام می باشد.

 

آقازاده حبشی با بیان اینکه برای اجرای این طرح در مرحله نخست ۸۷۰ هزار مترمکعب مخزن آب در حال احداث می باشد، افزود : همچنین احداث یک هزار ایستگاه پمپاژ آب ، حفر ۷۴۷ حلقه چاه و ۴ تصفیه خانه برای این طرح در نظر گرفته شده است.

 

وی یادآورد شد : طرح جهاد آبرسانی در قالب طرح محرومیت‌زدایی از چهره‌ روستاهای کشور و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام می‌ باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار