نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 ارديبهشت 1402 - 16:18

نوای جنوب:مریم اردشیری مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی مهدویت و فرهنگ انتظار ویژه کارمندان این شرکت اظهار داشت: مقوله فرهنگ همواره یکی از اولویت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی بوده است.





نوای جنوب:مریم اردشیری مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی مهدویت و فرهنگ انتظار ویژه کارمندان این شرکت اظهار داشت: مقوله فرهنگ همواره یکی از اولویت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی بوده است.وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت در جامعه و دستگاه‌های اجرایی باید نهادینه شود، گفت: دشمن از طریق تهاجمات فرهنگی به دنبال سست کردن عقاید و باور‌های دینی و فرهنگی ما می باشد.


اردشیری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مهدویت باعث زنده‌ نگهداشتن انتظار فرج می شود، تصریح کرد: معرفی فرهنگ مهدوی و نقش امام زمان(عج) در زمان غیبت از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی می باشد.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: کارگاه‌های فرهنگی و دینی مختلفی در راستای تقویت هویت فرهنگی و مذهبی کارکنان اداری در دستور کار ما قرار دارد.

گفتنی است این کارگاه به مدت دو روز با تدریس استاد احمد دهباشی، مدیر بنیاد مهدویت استان بوشهر برگزار شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار