نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1402 - 12:05

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرعامل شرکت پاک کرانه بنادر جنوبی گفت: تردد شناور مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس امضا و از بیستم فروردین با محوریت مدیریت عملیات عمومی اجرایی می‌شود.

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرعامل شرکت پاک کرانه بنادر جنوبی گفت: تردد شناور مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس امضا و از بیستم فروردین با محوریت مدیریت عملیات عمومی اجرایی می‌شود.امضای قرارداد رفت و آمد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ

 

 صبح امروز در آیینی قرارداد تردد یک فروند کشتی مسافربری در مسیر بوشهربه جزیره خارگ امضا و عملیاتی شد.

عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این آیین اظهار داشت: یکی از مشکلات تاریخی اهالی جزیره خارگ بحث تردد دریایی است که در سال‌های گذشته مشکلاتی را برای مردم این جزیره در پی داشته است.

وی افزود: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، اختصاص دو فروند شناور در مسیر‌های خارگ به بوشهر و خارگ به گناوه و همچنین شناور اورژانس دریایی در دستور کار بود که با پیگیری و اقدامات صورت گرفته قرارداد تردد شناور مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس امضا و از بیستم فروردین با محوریت مدیریت عملیات عمومی اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: قرارداد شناور مسیر گناوه، خارگ و بالعکس و شناور اورژانس هم در مراحل آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار است و امیدواریم در چند ماه آینده این طرح‌ها نیز عملیاتی شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار