نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1401 - 09:34

نوای جنوب:«علیرضا بهزادی» یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه از عضویت در این شورا استعفا کرد.

نوای جنوب:«علیرضا بهزادی» یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه از عضویت در این شورا استعفا کرد.در متن استعفای عضو شورای اسلامی شهر گناوه آمده است: اینجانب علیرضا بهزادی عضو شورای اسلامی شهر گناوه وفق پذیرش امر شرکت در انتخابات شورای اسلامی و نظر به حمایت بی چشم داشت این مردم عزیز، خانواده و خویشان و کسانی که در این مسیر راهنما، و یاری گر بودند تشکر و قدردانی می کنم‌.

متأسفانه همانطور که هویدا است شورای شهر گناوه دچار دو دستگی و فروپاشی درونی شده و این امر موجب متضرر شدن هر چه بیشتر مردم این شهر شده است.

در ادامه این متن عضو شورای گناوه آمده: در پایان سال ۱۴۰۱ شمسی و در آستانه سال نو با وجود مسائل و لزوم برگزاری جلسات شورا تا رفع موانع و تسهیل گری در امر شهر، متأسفانه شورای اسلامی شهر خاموشی و سکون و سکوت اختیار کرده است و این در حالی است که عواقب وضعیت فوق بارها به اعضای محترم تذکر و گزارش شده است ولی راهگشایی حاصل نشده است.

این جانب نیز با توجه به تضییع حقوق مردم در صحن شورای اسلامی و عدم پذیرش فرصت سوزی مراتب را کتباً به ریاست شورا تقدیم و در پایان با درود و ادای احترام به محضر شریف مردم شهرم با اعلام و تقدیم استعفای خویش از صحن شورا خارج و خداحافظی می‌کنم.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار