نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1401 - 16:24

نوای جنوب:شهردار ورئیس شورای اسلامی شهر دیر در پیامی فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفتند ؛متن این پیام بدین شرح است:

نوای جنوب:شهردار ورئیس شورای اسلامی شهر دیر در پیامی فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفتند ؛متن این پیام بدین شرح است:

دهه مبارک فجر و بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روزی بزرگ و شکوهمند در تاریخ ایران اسلامی است و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت شریف، مومن و آزاده ایران در مسیر رهایی از ظلم و ستم و دستیابی به استقلال، آزادی و برپایی نظام مقدس اسلامی است.  

انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت ها و پایمردی های غیور مردان و زنانی است که برای رسیدن به آرمان های خود و رهایی از استبداد و ظلم و ستم، در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده ستم شاهی را با هدایت های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) به بیرون راندند.

انقلاب شکوهمند ایران به رهبری مجاهد کبیر حضرت امام خمینی (ره)، الگویی عملی و الهام بخش تمام آزادیخواهان عالم است و امروز شاهدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان ملت های آزاده جهان جایگاه ویژه ای داشته و الگویی برای مبارزه و مقاومت در برابر مستکبرین است.

 شهرداری وشورای اسلامی شهر دیر، چهل و چهارمین  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و عزیز شهر دیر تبریک گفته و سربلندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت دارد .

در حاشیه این پیام شهردار دیر در مورد برنامه های فرهنگی شهر دیر گفت،: آذین بندی شهر وچراغانی کردن شهر همراه با جشن بزرگ پیروزی از محوریت های اقدامات انجام شده میباشد.




























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار