نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 دي 1401 - 07:59

نوای جنوب:فرماندار دشتستان در این دیدار ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی توفیق برای ایشان، بر لزوم همکاری و هم افزایی بیشتر در راستای حفظ امنیت عمومی و خدمت به مردم تاکید کرد.





نوای  جنوب:فرماندار دشتستان: نیروی انتظامی از ظرفیت مردم و نخبگان و بزرگان طوایف جهت تامین امنیت پایدار استفاده کند.

 

✅ دیدار فرمانده انتظامی جدید شهرستان با فرماندار دشتستان 

 

❇️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان سرهنگ عباس علی یاری فرمانده جدید  انتظامی شهرستان به همراه مسئولین انتظامی شهرستان با حضور در فرمانداری دشتستان با احمد بنافی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

🔷 فرماندار دشتستان در این دیدار ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی توفیق برای ایشان، بر لزوم همکاری و هم افزایی بیشتر در راستای حفظ امنیت عمومی و خدمت به مردم تاکید کرد.

🔷 رئیس شورای تامین دشتستان در بخشی از صحبت های خود، معنویت افزایی و بصیرت افزایی را از موارد مورد انتظار مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح دانسته و خواستار توجه جدی بر این مهم در فرماندهی انتظامی شهرستان شدند.

🔷 احمد بنافی  تاکید کرد : نیروی انتظامی اهتمام جدی در استفاده از ظرفیت بزرگان طوایف، ریش‌سفیدان و معتمدان محلی جهت تامین امنیت پایدار شهرستان داشته باشد.

🔷 وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان چابکی، تحرک و کار آمدی را در دستور کار خود قرار دهد، متذکر شد: سازمان انتظامی دشتستان با توجه به بزرگی و گستردگی شهرستان نیازمند توسعه و ارتقا سازمان است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار