نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 آبان 1401 - 07:14

نوای جنوب:حادثه تروریستی و جانگذار حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و جراحت شماری از زائران، دلدادگان و محبان اهل بیت علیهم السلام شد، فصل مشبع جدیدی از ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و‌ دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.





نوای جنوب:بسم الله قاصم الجبارین

 

حادثه تروریستی و جانگذار حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و جراحت شماری از زائران، دلدادگان و محبان اهل بیت علیهم السلام شد، فصل مشبع جدیدی از ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و‌ دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

 

عملیات تروریستی روز گذشته، بار دگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مستضعفان و پابرهنگان عالم و مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد، دشمنی یزیدیان زمانه با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

 

اگر عده‌ای در غبار فتنه اخیر، بصیرت تشخیص مسیر حق از باطل و توانایی فهم نیت سوء تجزیه طلبانه اغتشاشگران را نداشتند اما عملیات ضدانسانی روز گذشته در شیراز حجت را تمام کرد و برهان قاطعی بر نقشه شوم دشمنان برای چند پاره کردن این آب و خاک است که به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم( ارواحنا له الفدا) و با هدایت پیر و مراد آزادگان جهان مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه‌ای( حفظه الله)، این حربه نیز به سرنوشت تمامی دسایس ۴۳ سال گذشته می‌انجامد.

 

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بوشهر ضمن محکومیت این حادثه خونبار و شقاوت‌آمیز، شهادت هموطنان عزیز بویژه  دانش آموزان مظلوم  را به خانواده معزز آنها و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفته و‌ سلامتی عاجل و کامل جانبازان و مجروحان را از خداوندگار  قادر و قاهر خواهانم.

 

 

علی موحدی

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار