نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 مهر 1401 - 12:10

نوای جنوب:فرماندار دشتستان خواستار ایجاد شرکت های دانش بنیان بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان شد






نوای جنوب:فرماندار دشتستان خواستار ایجاد شرکت های دانش بنیان بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان شد

 

 بنافی فرماندار شهرستان به همراه دهقان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری به منظور آشنایی با توانمندی ها و نیز بررسی و رفع موانع تولید شرکت های دانش بنیان شهرستان ، از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد علم و فن آوری شهرستان دشتستان  بازدید نمود.

فرماندار دشتستان در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با شرکت­های دانش­ بنیان و فعال در مرکز رشد شهرستان بیان کرد: فعالیت­ها و اقدامات ارزشمندی در مرکز رشد انجام شده که راه را برای رسیدن به تعامل و همکاری بین صنعت و دانشگاه ،ایجاد شغل پایدار، کمک به رفع مشکلات و معضلات منطقه، تولید ثروت و رشد اقتصادی هموار ساخته است.

ایشان ضمن تاکید بر  همکاری و مساعدت فرمانداری در جهت تقویت شرکت­‌های دانش ­بنیان، خواستار ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در دشتستان بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستانی و متناسب با زیست بوم منطقه شد.

وی ادامه داد : دولت تسهیل‌گر و هموار کننده راه شرکت‌های دانش‌بنیان است و این رویکرد در شهرستان اولویت دارد و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری با همکاری دستگاه های زیربط جهت  بررسی و رفع مسائل و مشکلات این حوزه تلاش کنند.

گفتنی است در این بازدید موضوعاتی همچون نواقص موجود در تجهیزات و امکانات مرکز، ساماندهی و گسترش مرکز و ساختمان مرکز، بهره‌مندی شرکت‌های فناور مستقر در مرکز از معافیت مالیاتی، حمایت جهت عقد قرارداد شرکت‌های فناور با ارگانهای دولتی و نهادهای خصوصی، همکاری جهت ارتقاء بازار محصولات و خدمات فناور در شهرستان مطرح شد.










کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار