نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 مهر 1401 - 07:06

نوای جنوب: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: محیط مدارس استان بوشهر از اغتشاش‌های اخیر در امان بوده و مدیریت شده است.

نوای جنوب:علی موحدی در جمع مدیران فرهنگی با بیان اینکه جای هیچ نگرانی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در مدرسه‌های استان بوشهر نیست افزود: با تلاش معلمان و مدیران مدرسه‌ها و با همکاری نیروهای امنیتی محیط مدرسه‌های این استان از اغتشاش‌های اخیر در امان بوده و مدیریت شده است.

وی با اشاره به تحصیل ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در قالب ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه و ۱۱ هزار کلاس درس استان خاطرنشان کرد: کمتر از ۱۰ مدرسه درگیر مسائل حاشیه‌ای و التهابات ناشی از اغتشاشات اخیر شدند.

وی از برگزاری همایش‌های دانش آموزی بر اساس مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: همایش ۵۰۰ نفری رهروان حاج قاسم سلیمانی در مهرماه و همایش ۸۰۰ نفره دختران فاطمی در راستای ترویج فرهنگ زیبای حجاب فاطمی در استان بوشهر برگزار شود.

موحدی اظهار کرد: همچنین در راستای آشنایی با فضای رسانه و سواد رسانه‌ای همایش‌هایی تعریف و طراحی شده است و افزون براین طرح اتاق وضعیت و میز شهرستان اجرا و ۶ معاون این اداره کل به عنوان معین شهرستان‌ها برای رصد مسائل آنها تعیین شده اند. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار