نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 شهريور 1401 - 09:42
در جشنواره شهید رجایی:

نوای جنوب:در عصر و زمانه‌ای که جبهه استکبار با چنگ زدن به جنگ رسانه‌ای در تلاش است تا پیوند مردم و انقلاب اسلامی رل به عنوان حبل متین و صراط مستقیم بگسلد، فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین، راهگشا، هادی، راهنما و سراج رخشنده حرکت ملت به سمت افق‌های روشن تا پیوستن به انقلاب جهانی و سعادت بخش امام زمان( عج) است.





نوای جنوب:بسمه‌تعالی

 

جناب آقای دکتر یوسف نوری وزیر محترم آموزش و پرورش

 

با سلام و صلوات بر پیامبر رحمت و مهربانی

 

در عصر و زمانه‌ای که جبهه استکبار با چنگ زدن به جنگ رسانه‌ای در تلاش است تا پیوند مردم و انقلاب اسلامی رل به عنوان حبل متین و صراط مستقیم بگسلد، فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین، راهگشا، هادی، راهنما و سراج رخشنده حرکت ملت به سمت افق‌های روشن تا پیوستن به انقلاب جهانی و سعادت بخش امام زمان( عج) است.

 

توصیه پدرانه، مشفقانه و مجدانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای( حفظه الله) در دیدار اخیر با اعضا محترم هیات دولت مبنی بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات موثر و امیدآفرین دولت مردمی ایران قوی، موید وجوب نقش آفرینی کوشنده و رسا در اطلاع رسانی صحیح و نافذ به ولی نعمتان کشور یعنی مردم عزیز است.

انتخاب عالمانه وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر اجرایی در موضوع "تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی" در هفدهمین جشنواره شهید رجایی، برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات فرهنگیان به عنوان افسران سپاه پیشرفت و توسعه کشور است که زین پس می‌توان مدال افسر جهاد تبیین و روشنگری را نیز بر سینه بنشانیم.

بی تردید این موفقیت نیکو نشانی از بینش راهبردی و مدیریتی جناب‌عالی در سیاستگذاری رسانه‌ای و گزینش شایستگان و صالحان برای تمشیت امور رسانه‌ای است.

ضمن سپاس از رصد دقیق و دقت نطر ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی برای انتخاب آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر اطلاع رسانی، تجدید نطر و بروز رسانی مصادیق و معیارهای داوری و قضاوت توسط ستادهای استانی ضروری به نظر می‌رسد.

این‌جانب به نمایندگی از فرهنگیان و دانش‌آموزان فرهیخته استان بوشهر، این موفقیت مسرت بخش را به جناب‌عالی به عنوان امیر و سکاندار نظام تعلیم و تربیت تبریک عرض می‌کنم و توفیق همگان را برای خدمت صادقانه به ملت شریف ایران از قادر متعال خواهانم.

 

علی موحدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار