نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 فروردين 1401 - 22:18

نوای جنوب:12 فروردین ماه، روز تثبیت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ همان جمهوری اسلامی که امام راحل(ره) فرمودند:"نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم و باید به حیات بالنده و پاینده اش ادامه دهد".





نوای جنوب:بسمه تعالی

 

 

12 فروردین ماه، روز تثبیت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ همان جمهوری اسلامی که امام راحل(ره) فرمودند:"نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم و باید به حیات بالنده و پاینده اش ادامه دهد".

 

همان جمهوری اسلامی که خون بهای شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی است، همان جمهوری اسلامی که از دل خفقان ظلام زده ی دوران ستم شاهی سر برکشید و با اتحاد حول محور ایمان به خدای بزرگ، رهبری پیامبرگونه حضرت امام و اتحاد مردم محقق شد.

 

به فضل پروردگار اینک پس از چهار دهه از عمر با برکت  انقلاب با رهبری امام راحل و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای و به رغم دسیسه های بی پایان دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است که نه تنها مسیر تعالی و پیشرفت خود را شتابان طی می کند بلکه به الگویی برای همه آزادگان و استکبارستیزان و حامی اصیل و بزرگ مظلومان و مستضعفان جهان شناخته شده است.

 

بی گمان در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری به نام "تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین " مزین شده است، با اقدامات جهادی و انقلابی دولت مردمی  ایران قوی حضرت آیه الله رییسی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری بر قله های رفیع پیشرفت علمی و فناوری به اهتراز در خواهد آمد تا " ایران قوی" بیش از گذشته در گیتی، رخشان و درخشان جلوه نماید.

 

بر همه فرهنگیان به عنوان افسران جهاد تبیین فرض است تا با روشنگری و تشریح دستاوردهای درخشان جمهوری اسلامی، دانش آموران را برای حفاطت و پاسداری از این ودیعه الهی در گام دوم اتقلاب تربیت و هدابت سازند. 

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره) و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای( مد ظله العالی )، فرا رسیدن چهل و سومین سالروز  جمهوری اسلامی را تبریک گفته و خداوتد بزرگ را برای اعطا این نعمت ارزشمند و حیاتی شکرگزارم. والسلام علی عبادالله الصالحین  علی موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار