نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 تير 1401 - 16:36
در نشست کمیته برنامه ریزی:

نوای جنوب: احمد غریبی  در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان اظهار داشت: این اعتبارات از محل تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی تأمین شده است.

نوای جنوب:فرماندار کنگان گفت: بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار به عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

 

 احمد غریبی  در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان اظهار داشت: این اعتبارات از محل تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی تأمین شده است.

فرماندار کنگان از توزیع ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار در ۲۲ فصل و میان ۴۰ دستگاه اجرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای ۱۳۳ پروژه عمرانی هزینه می‌شود.

وی افزود: بخش‌های حمل و نقل، توسعه و خدمات شهر و روستا، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، انرژی و ورزش مهمترین اولویت‌های شهرستان کنگان برای تخصیص اعتبارات هستند.

غریبی تاکید کرد: انتظار از مدیران شهرستان این است که با جدیت اجرای طرح‌ها و جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه‌ها را پیگیری و برای تخصیص اعتبارات بویژه از منابع ملی با تعامل و ارتباط مستمر با مدیران تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه این کمیته برنامه‌ریزی تعیین‌کننده خط مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه شهرستان است، افزود: تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

فرماندار کنگان افزود: در جلسات کمیته برنامه ریزی سعی شده با در نظر گرفتن اولویت‌ها و میزان پیشرفت فیزیکی و تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب تخصیص‌ها تقسیم اعتبارات در نظر گرفته شده است.

وی اولویت توزیع اعتبارات در سال جاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر و توانمند تر باشند می‌توانند بودجه بیشتری جذب کنند و اولویت مدیران در جذب و هزینه کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه تمام است.






















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار