نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1401 - 09:49

نوای جنوب:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از ۷۷ درصد والدین خواستار بازگشت حضوری دانش آموزان به مدرسه هستند، گفت: تصمیم آموزش حضوری بر اساس مطالبه حداکثری اولیا گرفته شده است.

نوای جنوب:علی موحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با بازگشت به آموزش حضوری نقطه عطف نظام تعلیم و تربیت را رقم خواهیم زد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر برای بازشگایی مدارس تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است، اضافه کرد: برنامه‌ای به مدارس ابلاغ شده که یکشنبه طبق کلاس‌های درس طبق برنامه هفتگی دائر می‌شود و به همین منظور ۱۸۰۰ مدرسه استان بوشهر با ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در ۱۳۷۰ کلاس درس فعالیت حضوری خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: بیش از ۷۷ درصد والدین خواستار بازگشت حضوری دانش آموزان به مدرسه هستند تصمیم آموزش حضوری بر اساس مطالبه حداکثری اولیا گرفته شده است و آن‌ها با ارسال پیام‌ها قدردان تصمیم آموزش و پرورش هستند.

موحدی خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که بیماری زمینه‌ای داشته یا درگیر کرونا باشند و نتوانند در کلاس درس حضور پیدا کند با گواهی پزشکی غیبت آن موجه خواهد بود.

وی تاکید کرد: در مرحله نخست برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری مصوبه ستاد ملی کرونا، سپس خواست والدین و نظام تعلیم و تربیت و در آخر الگوپذیری از کشورهای پیشرفته سبب این تصمیم شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار