نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 بهمن 1400 - 08:56
به گزارش روابط عمومی استانداری:

نوای جنوب:مدیرکل امور شهری و شوراهای استان بوشهر گفت: سند چشم انداز شهری و اطلس سرمايه گذارى برای شهرها و شهرداریها تهیه می‌شود.





نوای جنوب:به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، هوشنگ رستم‌پور شهیدی با بیان اینکه استان بوشهر و شهرداری‌های آن الحمدلله فقیر نیستند اظهار داشت: خداوند کریم نعمات زیادی در حوزه‌های نفت و گاز و کشاورزی و غیره به این استان و مردم داده است ولی نحوه اداره در سال‌های گذشته به‌گونه‌ای بوده که امروز دچار مشکلاتی هستیم.وی بیان کرد: بدون تردید باید همه تلاش کنیم که وضعیت را به نفع تغییر دهیم و هر کس در هر شورای شهر و شهرداری و در هر جایگاهی که قرار دارد باید تلاش کند تا مشکلات از دوش و پیش روی مردم بردارد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استان بوشهر با بیان اینکه متوسط درآمد شهرداری‌ها در استان پایین نیست و این میزان در سطح شهر‌ها نیز مناسب است، افزود: با هر شهردار و رئیس شورای شهر که نشست داریم و هر کجا که می‌رویم می‌گویند پول نیست درحالی که پول و ثروت وجود دارد ولی مشکل چیز دیگری است.

هوشنگ رستم‌پور شهیدی با بیان اینکه در شهرها و شهرداری‌های استان جوانان باسواد در زمینه‌های مختلف زیاد است و این از ظرفیت‌های شهرداری‌های استان محسوب می‌شود که باید مورد استفاده قرار بگیرد تصریح کرد: باید تلاش کنیم ثبات به شهرداری‌ها برگردد و یکی از مشکلات این است که بستر فراهم نشده و زمینه‌ای که مردم اعتماد کنند تا سرمایه‌گذاری شود ایجاد نشده که این مهم باید محقق شود و اعتمادسازی سرلوحه برنامه‌های حوزه معاونت عمرانی استانداری است و زمینه‌ساز اعتبار و خدمتگزاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حال اعتمادسازی و بازآفرینی امید و مردمی کردن امور است، افزود: تلاش می‌‌شود که توسعه متوازن در همه سطوح شهری ایجاد شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استان بوشهر از تهیه و تدوین سند چشم‌انداز شهری و اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرها و شهرداری‌های استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال انجام طرح آمایش سرزمینی شهرها و تهیه سند چشم‌انداز شهری و اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرها و شهرداری‌ها هستیم که بر اساس نیازهای هر شهر و شهرستان و در سطح محلی باید انجام شود که در صورت انجام درست این طرح، تحولات و ساختار جدید و رونق اقتصاد شهری ایجاد خواهد شد.

رستم‌پور شهیدی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود استفاده شود تا کارها به نفع مردم شکل گیرد و مشکلات مردم کاهش یابد و در این مسیر اقداماتی با همکاری دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های مسئول اجرا شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
درود بر دکتر رستم پور شهیدی مدیر توانمند و روشنفکر انقلابی که دیدگاه جوان گرایانه دارد و با نگاه خوشبینانه به پیشرفت استان بوشهر می اندیشد و به جسم خسته و ناامید ما مردم روح دوباره بخشید.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار