نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 دي 1400 - 18:19
صادر شد

نوای جنوب:بمناسبت انتصاب دکتر هوشنگ رستم پور از سوی دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر به عنوان مدیرکل شهری و شوراهای استانداری بوشهر دکتر سید محمد هاشمی فرد نایب رئیس شورای وحدت استان بوشهر پیام تبریکی ارسال  نمود  


 





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانمایه، جناب آقای دکترهوشنگ‌رستم‌پور

با اهدای سلام و تحیت،

انتصاب برازنده‌ی جناب عالی در رٲس دفتر امور شهری و شوراهای استان بوشهر، نشان از شایستگی آن گرانمایه مرد برای خدمت به مردم در شهر و روستاست. این انتصاب شایسته را که بیانگر استعداد، تجربه، مقبولیت، تعهد و شاستگی جنابعالی است، مبارک می دانم و مبارک‌باد می گویم.

چه خوش اقبال مخاطبان دستگاهی که انسانی دانا و مدیر و مجرب چون جناب‌عالی بر مسند مدیریت آن بنشیند و امور ٱن را جاری و نافذ گرداند تا در ادامه، یکان یکان این مردم بزرگ، بوی بهبود ز اوضاع شهر و دیارشان را بشنوند.

به امید توفیق و تعالی روزافزون جناب‌عالی در گستره‌ی دانش و فضیلت و اخلاق و مدیریت و رونق روزافزون شهر و دیار و استان دلیرپرورمان، بوشهر.

والسلام علیکم ورحمة الله.

سیدمحمد هاشمی فرد

نایب رئیس شورای وحدت استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
درود برشما دکتر رستم پور مدیر متعهد و توانمندی است.ان شاءالله منشا خیر و خدمت میشن.آرزوی موفقیت و سلامتی و سربلندی ایشان را دارم امیدوارم وی را در مراتب بالاتر را ببینیم که واقعا لیاقت آنرا دارند.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار