نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 آبان 1400 - 15:33

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی استان مصوب شد که حل مشکلات صدرا در این زمینه در اولویت قرار می گیرد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی استان مصوب شد که حل مشکلات صدرا در این زمینه در اولویت قرار می گیرد.

  احمد محمدی زاده در نشست بررسی وضعیت شرکت صدرا در بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه صدرا اظهار داشت: صدرا نقش مهمی در اقتصاد استان بوشهر بازی می کند لذا توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات این شرکت از سوی مدیریت استان ضروری است.

وی افزود: به منظور رسیدگی به مشکلات مهم صدرا، تیمی متشکل از معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیر شرکت صدرا تشکیل شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از اموری که تیم مذکور باید پیگیری کنند موضوع فرایند تخصیص اعتبار برای ساخت شناورها بر اساس برنامه زمان بندی دقیق است.

محمدی زاده گفت: موضوع مالکیت زمین صدرا از دیگر درخواست ها و مشکلات صدراست که در این زمینه باید راهکارهای لازم شناسایی و تمام تلاش برای صدور سند زمین صدرا انجام شود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما کمک به توسعه فعالیت های صدرا است تا از این طریق روند اشتغال و تولید در این شرکت به نحوی مطلوب ادامه یابد.

استاندار بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی استان مصوب شد که حل مشکلات صدرا در این زمینه در اولویت قرار می گیرد.

محمدی زاده یادآور شد: این اعتبار 750 میلیون دلاری طی سه سال و سالانه 250 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود.

زارعی مدیرعامل صدرا هم در این نشست با تشریح پروژه های در دست اجرای شرکت صدرا گفت: پروژه های صدرا در بخش های ساخت شناور و کشتی های خارجی در دست انجام و بخشی از این پروژه ها به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه های مربوط به تعمیر و نگه داری سکوها هم در دست انجام است و با تامین منابع مالی جدید ساخت شناورها و کشتی های جدید را استارت می زنیم.

مدیرعامل صدرا اضافه کرد: هم اکنون در بخش تعمیرات پروژه های پارس جنوبی 500 نفر و در بخش جزیره کشتی سازی بوشهر 700 نفر نیرو برای شرکت صدرا کار می کنند.









کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار