نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 آبان 1400 - 17:28

نوای جنوب:خبرگزاری فارس هم نوشت:پ احتمال حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه حوادث آبان تقویت شده است.

نوای جنوب:خبرگزاری فارس هم نوشت:پ احتمال حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه حوادث آبان تقویت شده است.بررسی‌های میدانی و گزارش‌های مردمی حاکی از بروز مشکل فنی در سیستم سوخت رسانی کشور و توقف عرضه بنزین است.سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است.

وی با بیان اینکه مشکل در تامین بنزین آزاد نیست و ناشی از اختلال در کارت سوخت می باشد، وعده داده تا ساعاتی دیگر امکان سوخت گیری در پمپ بنزین ها فراهم می شود.

وزیر کشور نیز با بیان اینکه اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه‌ای است و به زودی رفع می‌شود گفته: هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین وجود ندارد، مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

شرکت فرآورده های نفتی هم اعلام کرد: اکنون کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سراسر کشور به جایگاه‌های سوخت اعزام شده‌اند تا سامانه هوشمند را به صورت دستی از مدار خارج کرده تا امکان سوختگیری با نرخ آزاد و خارج از سامانه هوشمند امکان پذیر باشد.

خبرگزاری فارس نیز از احتمال حمله سایبری به سامانه کارت سوخت خبر داد و نوشت: از ساعاتی قبل اختلال در سیستم پمپ‌بنزین‌ها موجب سرگردانی مردم شد. این موضوع همزمان با تدارک گسترده رسانه‌های ضدانقلاب درمورد حوادث آبان ۹۸ احتمال حمله سایبری را تقویت می‌کند؛ اگرچه هنوز مسئولان مربوطه در این باره اظهارنظری نکرده‌اند.

به نوشته این خبرگزاری، شباهت‌های هماهنگی رسانه‌ای و عملیات میدانی جریان ضدانقلاب در این ماجرا نیز شائبه حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را تقویت می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بنزین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار