نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1399 - 12:24

نوای جنوب: استاندار بوشهر از عدم برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نشدن مراسم اعتکاف در مساجد از مصوبه ستاد ملی کرونا است که بر این اساس مراسم اعتکاف در استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

نوای جنوب: استاندار بوشهر از عدم برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نشدن مراسم اعتکاف در مساجد از مصوبه ستاد ملی کرونا است که بر این اساس مراسم اعتکاف در استان بوشهر برگزار نمی‌شود. عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه رجب به افزایش بیماران کرونایی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس رنگ‌بندی هفته جاری، پنج شهرستان این استان در وضعیت زرد قرار دارند که یک زنگ خطر در کاهش دستورالعمل‌های بهداشتی است.

استاندار بوشهر از عدم برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نشدن مراسم اعتکاف در مساجد از مصوبه ستاد ملی کرونا  است که بر این اساس مراسم اعتکاف در استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ورودی‌های استان بوشهر بسته می شود گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه آخر هفته ورودی‌های پنج گانه استان با هدف مهار شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ورود مسافر به استان بوشهر  بسته می‌شود.

گراوند با بیان اینکه با هرگونه ایجاد محدودیت جدید که منجر به خسارت به کسبه و بازاریان می‌شود مخالفت می‌شود گفت: با توجه به وارد شدن خسارت به بازاریان و اصناف در اعمال محدودیت‌ها با هرگونه ایجاد محدودیت جدید در این عرصه مخالفت می‌شود که این مهم منوط به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

استانداربوشهر همچنین از استمرار ممنوعیت نصب چادر گروهی و اقامتی در سواحل و بوستان‌های استان بوشهر خبر داد.

وی با اشاره به سفر ملوانان و خروج شناورها گفت: ورود و خروج ملوانان شناورهای سنتی باری باید همراه با تست کرونا باشد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار