نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 بهمن 1399 - 21:22

نوای جنوب: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز دو مورد فوتی کرونا در این استان ثبت شد تا شمار قربانیان به ۸۶۷ نفر برسد.

نوای جنوب: دکتر سعید کشمیری، بیان کرد: در حال حاضر ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/11/25/13461568_427.jpg

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری کرد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانمی با ۵۷ سال سن با سابقه بیماری فشار خون، دیابت، قلبی و تیروئید و آقایی با ۶۰ سال سن با سابقه بیماری قلبی در استان بوشهر به ثبت رسید.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۹ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۷ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۳۵۵ بوده است.

دکتر کشمیری بیان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۵ بهمن ۸۶۷ مورد بوده است که از این تعداد ۸۵۶ نفر مورد مثبت قطعی و ۱۱ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

او افزود: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطر برای استان است که نیازمند رعایت ضوابط بهداشتی از سوی تمام افراد است. ازآحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار