نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 دي 1399 - 13:49

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱تا چهار صبح در این استان همچنان ادامه دارد.

نوای جنوب:دکتر سعید کشمیری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: استان بوشهر ۱۰ شهرستان دارد که تا پیش از اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی یک شهر قرمز، یک شهر نارنجی و هشت شهرستان زرد بود اما امروز با توجه به محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم همه شهرستان‌های استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

وی اضافه کرد: باتوجه به آغاز فصل زمستان و سرد شدن هوا و به دنبال آن بستن پنجره ها و کاهش تهویه، زرد شدن شهرستان‌ها و کاهش محدودیت‌های رفت و آمد داخل شهری و بین شهری خطر بزرگی است که استان بوشهر را تهدید می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مردم باید بدانند ویروس کرونا از بین نرفته و شرایط جدید نباید موجب هیچگونه عادی انگاری شود چون هرگونه سهل انگاری و نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی می تواند شرایط سخت تابستان را در استان تکرار کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز سرما در این استان، دمای هوا در بندر امام حسن شهرستان دیلم به ۲ درجه سانتیگراد رسید.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت دما در ۶ شهر دیگر استان نیز به زیر ۱۰ درجه رسید به نحوی که بوشهر، عسلویه، گناوه، برازجان، دیلم و جم به ترتیب به ۹، ۸، ۷، ۶، ۵ و ۳ درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: روند کاهشی دما در استان بوشهر تا فردا یکشنبه تداوم دارد و پیش بینی شده با این روند دمای خاک در این استان به صفر درجه برسد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار