نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 مهر 1399 - 21:36

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فرد شروری خبر داد که با عناوین مختلف مجرمانه تحت پیگرد مراجع قضائی بود.

نوای جنوب:سردار خلیل واعظی افزود: در عملیاتی هماهنگ ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و فرماندهی انتظامی تنگستان، با اشراف اطلاعاتی فردی شرور که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرب خمر، سرقت مسلحانه، مزاحمت برای نوامیس و ایجاد رعب و وحشت و چندین فقره نزاع، درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح باعث ایجاد وحشت برای شهروندان شده بود دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

او ادامه داد: دو گروه ویژه از پلیس امنیت عمومی تنگستان با هماهنگی کلانتری ۲۱ عالی شهر خودروی حامل متهم را شناسایی و در مسیر روستای بُنِه گز به شهر عالی شهر برای دستگیری او اقدام کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: این فرد که سوابق متعددی دارد، با اطلاع از تحت پیگرد بودن از سوی پلیس با تغییر پی در پی مخفیگاه، خود را از دید ماموران پنهان کرده بود که در نهایت  مخفیگاهش شناسایی شد و متهم زیرنظر قرار گرفت.

واعظی تاکید کرد: فرد شرور به محض مشاهده پلیس، با انجام حرکات مارپیچ وناموزون و با سرعت بالا به قصد انحراف خودرو ماموران به مسیر خود ادامه داد که با عکس العمل به موقع ماموران انتظامی بعد از تعقیب و گریز کوتاه متهم و همدستش را دستگیر کردند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اراذل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار