نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1399 - 08:31

نوای جنوب:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به سقوط ۲ تیم پارس جنوبی‌جم و شاهین شهرداری بوشهر از لیگ‌برتر پرداخت و گفت: عامل سقوط ۲ نماینده استان بوشهر از لیگ‌برتر مشکلات مدیریتی و کادر فنی تیم‌ها است.

نوای جنوب:احمد بهروزیان‌فر با اشاره به اداره کل ورزش و جوانان هیچگونه دخالتی در فعالیت تیم‌های ورزشی ندارد اظهار داشت: این اداره کل تنها به ایجاد زیرساخت‌ها توجه دارد که در این عرصه فعالیت‌های چشمگیری در 7 سال گذشته داشته است.

وی، با اشاره به سقوط 2 تیم پارس جنوبی‌جم و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول جام آزادگان خاطر نشان کرد: همه گونه همکاری برای حل مشکلات تیم‌ها انجام شده ولی هیچگونه دخالتی در کادر مدیریتی و فنی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از پرداخت 60 تا 70 درصد پرداختی بازیکنان دو تیم یاد شده خبر داد و بیان کرد: 2 تیم پارس جنوبی‌جم و شاهین شهرداری بوشهر هیچگونه مشکلات مالی نداشته‌اند و پرداختی قرارداد بازیکنان دو تیم بین 60 تا 70 درصد است.

بهروزیا‌ن‌فر عامل سقوط این تیم‌ها به لیگ دسته اول را مشکلات مدیریتی و کادر فنی تیم‌ها دانست و تصریح کرد: افرادی در راس تیم‌ها قرار داشتند که اطلاعات کافی نداشتند و از هیچ کس هم نظرخواهی نکردند و  مسئولان این تیم‌ها باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی، با بیان اینکه اگر  مسئولان این تیم‌ها مشورت می‌خواستند راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شد گفت: کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، پیشکسوتان و هواداران آماده ارائه مشورت‌های لازم و تخصصی به تیم‌های پارس جنوبی‌جم و شاهین بوشهر برای بهبود کادر مدیریتی و فنی بودند ولی درخواستی از این تیم‌ها ارائه نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرتغییر مداوم سرمربی و  کادر فنی تیم‌های فوتبال لیگ برتری را  نشان از ضعف مدیریتی تیم‌ها دانست و تاکید کرد: این  تیم‌ها اصلا مشکلات مالی و اعتباری نداشتند و استاندار بوشهر تلاش ویژه‌ای برای تامین اعتبارات این تیم‌ها داشته است که خدمات وی قابل ستایش است.

بهروزیان‌فر با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسبی برای برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر در استان بوشهر فراهم شده است افزود: در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ‌برتر هیچ مشکلی در میزبانی از نظر زیرساخت و امنیتی وجود نداشت و در شرایط ایده‌ال بازی‌ها در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر و تختی جم برگزار شد.

وی با اظهار امیدواری در بازگشت  تیم‌های پارس جنوبی‌جم و شاهین بوشهر به لیگ‌برتر تصریح کرد: شرایط برگشت تیم‌ها در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر برای تیم‌های پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر فراهم است که نیاز به برنامه‌ریزی و انتخاب کادر فنی  و مدیریتی مقتدر دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره ورزش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار