نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1403 - 10:35

نوای جنوب:اکبر پورات ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، اظهار داشت: امسال در ایام نوروز در راستای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اقدامات مناسب از سوی دستگاه‌های مسئول در استان بوشهر ارائه شد که قابل تقدیر است.





نوای جنوب:اکبر پورات ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، اظهار داشت: امسال در ایام نوروز در راستای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اقدامات مناسب از سوی دستگاه‌های مسئول در استان بوشهر ارائه شد که قابل تقدیر است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر کاهش ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی در ایام نوروز نسبت به گذشته را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید نقاط ضعف و قوت برنامه‌های امسال پایش و در راستای رفع آنان در سال آینده برنامه ریزی لازم انجام شود.

پورات عنوان کرد: اقدامات و برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی در نوار ساحلی استان بوشهر با اجرای بیش از 50 غرفه فرهنگی توسط دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، هلال احمر، سپاه و گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی گفت: همچنین در حوزه ساماندهی سواحل، شناگاه‌ها و ناجیان غریق مصوبات و اقدامات اجرایی مناسب صورت گرفت و در بخش رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌های این موضوع پیگیری لازم انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در سال گذشته برنامه فرهنگی و اجتماعی از جمله در زمینه حجاب و عفاف و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در دانشگاه‌های استان بوشهر به اجرا در آمده است.

پورات با اشاره به اینکه رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف اهمیت دادن به مسائل فرهنگی جامعه است، تاکید کرد: دغدغه‌مندان فرهنگی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها در این جلسات حضور دارند و لازم این جلسات منظم تشکیل شود.

وی یادآور شد: امسال نیز پرداخت وام‌های ازدواج، مشاغل خانگی و واگذاری زمین در راستای اجرای طرح فرزندآوری در اولویت کاری استان قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار