نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1401 - 21:23

نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه خانواده‌ها و مسافران نوروزی در سواحل استان خبر داد.





نوای جنوب:اکبر پورات در شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا از خدمات این عزیزان که خالصانه در جهت تامین امنیت ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت می کنند تقدیر و تشکر کنیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در خصوص شایعه مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در استان و شهر بوشهر، خدا را شکر تاکنون در این خصوص گزارشی نداشته‌ایم و خانواده های عزیز به شایعات توجه نکنند و اگر موضوع خاصی باشد از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش استان پیگیری کنند.

 

وی افزود: همچنین پیگیری های لازم در حال انجام است و با عنایت خداوند و درایت مسئولان ان‌شاء‌الله فضایی آرام در مدارس خواهیم داشت.

 

پورات گفت: با توجه به نیمه شعبان و نزدیک شدن به ایام نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و ورود مسافران نوروزی به استان، دستگاه های فرهنگی و سایر ادارات از تمام ظرفیت و توان خود برای هرچه باشکوه برگزار شدن این برنامه ها تدابیر لازم داشته باشند و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هم در استان فعال شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برای کنترل سواحل استان برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه خانواده ها و مسافران نوروزی باید طراحی و مد نظر قرار گیرد و در همین راستا برنامه های قرآنی هم پشتیبانی خواهیم کرد. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار