نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1403 - 08:36

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی بخشداری آب‌پخش؛ روز پنجشنبه مورخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آب‌پخش با حضور سلیمی مفرد سرپرست بخشداری آب‌پخش، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه آب‌پخش و دیگر مسئولان بخش برگزار شد.

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی بخشداری آب‌پخش؛ روز پنجشنبه مورخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آب‌پخش با حضور سلیمی مفرد سرپرست بخشداری آب‌پخش، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه آب‌پخش و دیگر مسئولان بخش برگزار شد.

 

مصطفی سلیمی مفرد در این جلسه عنوان کرد: بعد از پایان جنگ جهانی دوم و در اواخر نیمه اول قرن بیستم با توافقی که بین کشورهای غربی شکل گرفت، رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اسلامی شکل گرفت و این غده سرطانی بر پیکره جهان اسلام تحمیل شد.

 

سرپرست بخشداری آب‌پخش اظهار کرد: بعد از تأسیس رژیم صهیونیستی کشورهای عربی به رهبری مصر و سوریه متحد شده و تلاش کردند تا با یکپارچه کردن جهان عرب، از حیثیت خود و فلسطین دفاع کنند اما در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی این کشورها در درگیری نظامی با رژیم صهیونیستی شکست‌های پی در پی خوردند. این شکست‌ها که در زمان‌های نسبتا کوتاهی اتفاق افتاد موجب سرخوردگی دولت‌های عربی حامی فلسطین اشغالی شد و صهیونیست‌‌ها با توان سیاسی و رسانه‌ای که در جهان داشتند، همواره وانمود کرده‌اند که این کشور به لحاظ سیاسی و نظامی در جهان شکست ناپذیر است.

 

سلیمی مفرد با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه بیان کرد: حمله اخیر جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی باعث شده است تا به ادعای چندین دهه اخیر صهیونیست‌ها مبنی بر شکست ناپذیری نظامی این رژیم خدشه جدی وارد شود و دلیل جنایت‌های اخیر این رژیم کودک کش نیز همین موضوع است، چرا که حماس توانست ضربه‌ای به صهیونیست‌ها وارد کند که کشورهای عربی در چندین دهه آرزوی آن را داشتند و پس از ناامیدی از دستیابی به آن، از ناچاری راه صلح و سازش با این رژیم را در پیش گرفتند.

 

سلیمی مفرد در پایان با اشاره به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: زمانی گفته می‌شد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز جهانی قدس که ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود، یک اصل غیر منطقی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است اما امروز حتی در کشورهایی که دولت‌هایشان حامیان اصلی به وجود آمدن رژیم صهیونیستی بوده‌اند تظاهرات گسترده‌ مردمی علیه اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها شکل گرفته است. در ماه‌های اخیر مردم کشورهای اروپایی نیز به خیابان آمده و اقدمات غیر انسانی صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم می‌کنند. بر اساس حقوق بین‌الملل هیچ کشوری به هیچ بهانه‌ای حق تحریم غذا و دارو علیه مردم کشور دیگری را ندارد اما صهیونیست‌ها این اقدامات غیر انسانی را همواره علیه مردم غزه انجام داده‌ و هیچ ابایی از تکرار آن ندارند.






کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار