نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 فروردين 1403 - 19:01

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، مهندس حشمتی با گرامیداشت نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و همچنین تبریک سال نو و ماه پر فیض و مبارک رمضان گفت





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، مهندس حشمتی با گرامیداشت نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و همچنین تبریک سال نو و ماه پر فیض و مبارک رمضان گفت ، همزمان با سراسر جهان، و کشور در استان بوشهر نیز رویداد  ساعت زمین با خاموش کردن چراغ‌های بلوارها و میادین و ساختمان شرکت و مدیریتها به مدت یک ساعت، صورت پذیرفت و این شرکت و کارکنان صنعت برق استان بوشهر همبستگی خود را با حفظ محیط زیست و مبارزه با تغییرات اقلیمی نشان دادند.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت ، این رویداد جهانی که به ابتکار صندوق جهانی برگزار می‌شود، هر ساله در آخرین شنبه ماه مارس، توجه مردم را به معضل گرمایش زمین و ضرورت حفظ منابع طبیعی جلب می‌کند.

 

در ایران نیز امسال، ساعت زمین در 4 فروردین 1403 از ساعت 20:30 تا 21:30 به وقت محلی برگزار شد. در این رویداد، بسیاری از مکان‌های شاخص  به نشانه احترام به زمین، چراغ‌هایشان  خاموش گردید 

 

مهندس حشمتی در ادامه افزود ، ساعت زمین فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی در مورد چالش‌های زیست محیطی و تغییر رفتار مردم در جهت حفظ زمین است.

امیدواریم که با تداوم این پویش‌های جهانی، شاهد گام‌های عملی برای حفظ کره زمین و آینده‌ای پایدار برای نسل‌های آینده باشیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار